HTML

Légifelvétel

Hol találhatsz még bennünket? http://legifelvetel.blogspot.hu http://www.facebook.com/Legifelvetel

Friss topikok

  • klacus: @WTF???!!4!!44!!: Mi a különbség, ma Simicska az ász, régebben a Walliszos srácok voltak a menők, ... (2015.01.04. 18:45) Egy elégedetlen tüntető
  • Szűtté mamá? Szűjjé!: @A megvalósult amerikai ólom..: Fúúúú de buta vagy te fideszes, te!!! Nem magyarázom egy fideszkur... (2015.01.01. 22:11) Kövér László és a páva tánca
  • Éhes ló: @Chang Beer: rohamos a hisztériátok max. Buktor minden létező választást megnyert az elmúlt 8 évbe... (2014.12.01. 08:23) Kedves Pokorni Zoltán Alelnök Úr!
  • : @xvxvxv: 1989 elfelejtett tudás „Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, hogy vég nélkül fenn... (2014.03.24. 05:20) Elég volt. Ki kell mondani!
  • : Mit kíván a Magyar Nemzet! Új 12 pont! 1. Minden választásra jelölt előzetes átvilágítását! 2. Ak... (2014.03.24. 05:16) Szerződést a választókkal!

Látogatók

2014.12.27. 10:11 légügyi megfigyelő

Kövér László és a páva tánca

Címkék: Európai Unió Kövér László Egyesült Államok NATO keleti nyitás kihátrálás

Az utóbbi időben nem szükséges Bruce Willis filmeket nézni, és egyéb világösszeesküvős csihipuhikat sem. Elegendő Kövér László doktor nyilatkozatait olvasgatni, és kevés fantáziával túl lehet lépni akár dr. Genyán is.

Őszintén, soha nem kedveltem ezt a zavaros tekintetű, tőmondatos, sűrített okfejtésű, összeesküvések árnyvilágában botorkáló, cáfolatot nem tűrő, meggyőzhetetlen embert. És azt hiszem azért, mert érezhetően túl sok energiát vesz igénybe a zavaros vélekedéseinek megemésztése és az óhatatlan feltörő válaszinger kezelése. És mégsem mondhatja az ember az ország harmadik főméltóságára, hogy paranoiás téveseszmékben szenved, kezünk ügyében sincs ezt megállapító irat. (Talán Csurkával is egyszerűbben lehetett vitázni, bár az idő sokat szépíthetett már az emlékeken.)

Kövér László valahol azon a szinten mozog, ahol Bayer Zsolt. És a szerepe is valami hasonló: ő a megtestesült szélsőjobb a kormánypárt vezérkarában. Nem mintha a többiek ne lennének hasonlók, de Kövér meg is mondhatja, akár csomagolás nélkül is.

Miben más ugyanakkor Kövér házelnök helyzete ma?

Alig pár hete, hogy nagyfőnöki utasításra lecsaholták őt és Pokornit, és az is napvilágra, vagy inkább félhomályra került, hogy Habonnyal sincs jó kapcsolata a Kövér Lászlónak. Már eleve a kinevezése sem volt gördülékeny, megváratta a nagyfőnök, hónapokba telt, míg a házelnöki állását elfoglalhatta. Emlékezetes, hogy mindig Kövér nyilatkozott a legnyíltabban az Unióból való kihátrálásról, és most ő az, aki a kormányzat oldalán az Egyesült Államokkal (is) kötött szövetségből való kilépés kérdését feszegeti.

Ám most nem lenne meglepő, ha Kövér hamarosan más „fontos” beosztást kapna, ugyanis a kihátrálás kérdés bukott ügy, legalábbis most. Amíg a pénzek az Európai Unióból jönnek, addig ez a kullancstermészetű rezsim nem fog sehová sem kilépni. Amíg a nyugattól reális eséllyel várják a pénzt, addig a NATO elhagyása is puszta blöff. Mi kell ahhoz, hogy ezek a ostorpattogtatások valós alapot jelentsenek? Pénz, bőséges pénzforrások. Olyan nagyságrendben méghozzá, mint az EU által juttatott INGYENES források. Ilyet pedig ma – úgy tűnik – senki nem hajlandó, vagy nem képes fizetni a mi kis diktatúránknak. Az oroszokat kiütötte az olajár csökkenése (globális rezsicsökkentés), Kína és az arabok pávatáncot járatnak a keleti nyitásos rezsimünkkel. Fel-felcsillantanak ezt-azt, majd nem érkezik a pénz. Mit is várhatnak a rezsim vezetői egy tengerpart, kikötők, nélküli országban, amelyet sokféle úton meg lehet kerülni, lássuk be; olyan országban, ahol nyersanyag nincsen, ahol tuti egyezség sincsen, mivel a korrektség ismeretlen. (Talán olvasgatni kellett volna a földrajzkönyvet, lapozgatni kellett volna az atlaszokat, és talán nem kellett volna totális értelmet adni a történelemkönyvek állításának, miszerint Magyarország a nyugat védőbástyája, mert ez ha valaha igaz volt is, – bár utóbb ez sem egyértelmű – ma semmiképp sem igaz. Ráadásul az az egy, visszataszító cél, amit cinikus módon fel lehet kínálni, tudniillik a hazánkat pénzelő szövetségesek gyengítése, az csak addig működik, amíg a nevezett szövetségek tagja marad Magyarország, és gyengíteni tudja az együttműködést.

Ugyan a kormányzat retorikája mindig a borotvaélen táncol az Unió és a NATO kapcsán, ám a kilépés gyors bukáshoz vezet, míg a bentmaradás tuti pénzeket hoz.

Nos, Kövér doktor helyzete emiatt nem irigylésre méltó. Ha az Orbán által összeválogatott gátlástalan ifjúság összevész Kövérrel – folyamatban –, aki ráadásul a kilépősdit lengeti – ugyancsak folyamatban –, az első kellemetlen nyugati fellépés hatására – készülőben –, odavetheti a házelnököt áldozatul. Íme a fenevad, aki el akarta hagyni a szövetséget. Kövér doktor így könnyen a páva lába alatt találhatja magát. És ha kiesik a mai köréből, aligha lesz bárki, aki felvenné az út széléről. Mivel kellemetlen.

 

 

 

 

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on:

 

130 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://legifelvetel.blog.hu/api/trackback/id/tr957013701

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kövér László és a páva tánca 2014.12.30. 20:26:01

Amíg a pénzek az Európai Unióból jönnek, addig ez a kullancstermészetű rezsim nem fog sehová sem kilépni.

Trackback: Tudtad, hogy Goodfriend egy frissen kirobbantott polgárháborúból érkezett Budapestre? 2014.12.27. 14:30:42

Más országból már rég kizavarták volna ezt az idegen belügyekbe avatkozó felforgató ügynököt, aki korábbi állomáshelyén, Szíriában is részt vehetett a százezrek halálát követelő "Arab tavasz" nevű vérengzés kiprovokálásában. Mi is megtehetnénk, amit a ...

Trackback: "Lehet tüntetni a Parlament előtt, előbb-utóbb megunják, hazamennek" 2014.12.27. 14:26:25

Ismételjük át az Őszödi beszéd leghíresebb, szállóigévé lett sorait, mert a mi Ferink akkora vehemenciával próbál az ál-civil ellenzéki mozgalmak élére állni, mintha abban bízna, hogy senki nem emlékszik rájuk!  Ez az ember a korrigálhatatlan, súlyos ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vénkujon 2014.12.27. 16:26:10

@♔bаtyu♔: " de ha Putyin próbálná leváltani a Gyurcsány kormányt..."
na aztán mi lenne? iszonyú erővel rínál otthon, kis ökleidet összeszoríjtva?:D

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.12.27. 16:27:21

@♔bаtyu♔: Nem pont ugyanott, mert a fideszeseknek nagyobb páncélszekrény kell.
De legalább elismered h ezek is lopnak ezerrel.

Sexual Harassment Panda 2014.12.27. 16:27:38

@♔bаtyu♔: nem, nekem sem tetszik, de ez a realitàs, nem a "legyünk szuverèn, onàllò orszàg" duma.
Nem leszünk.Senki sem az, plàne egy kis, nyitott gazdasàg, akinek az exportja 50%-a egy orszàgba megy.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 16:30:39

@MACISAJT: A 4.-es ponton jót röhögtem. "Néhány igazi szakember"

Elképzelem, ahogy Bajnai és Bokros kevesli a 3%-*os GDP-t, 6%-os GDP-t tűz ki célul. Mindeközben felveszik a harmadik IMF hitelt a ballibsik ájuldoznak, hogy csak 5%-os kamattal. Miközben az infláció 13%.

Polgárháború pedig akkor fog itt kitörni, ha az USA hatalomra segíti a ballibsiket és a nép rájön, hogy ezek nem csak rendesen lopnak, de pontosan ugyanott folytatják, ahol 2010-ben abbahagyták.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 16:31:51

@vénkujon: Ostoba demokrata barátom, miből gondolod, hogy az emberek reakciója hasonló mint a tied?

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 16:33:05

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: Mi az, hogy de legalább elismerem?

Miért, te nem ismered el, hogy a ballibsik rendesen loptak?

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 16:35:18

@Sexual Harassment Panda: Szerintem szállj le a földre és képzeld el mi lenne akkor, ha mi is ugyanúgy tépnénk a szánkat az oroszokkal szemben mint a románok.

Orbán onnantól számítva még a második hónapot sem bírná ki.

Az USA-ból a libsi jön, ezeket mindenki magsról szarja le, az oroszoktól viszont a gáz. Ezzel viszont fűtünk.

vénkujon 2014.12.27. 16:36:47

@♔bаtyu♔: halálos erejű ellencsapásodat már csak macisajt fogja überelni, amikor leírja, a jenkik stadionátbaszását. kíméljetek!!:D

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 16:38:25

@vénkujon: Igen, nyilván elvtársam, de szerintem ezt akkor jól túl is tárgyaltuk.

rasztaszív 2014.12.27. 16:44:19

@MACISAJT: vannak ám más tervek is

www.hetek.hu/hit_es_ertekek/200203/a_cel_europa_meghoditasa

" Gordon Urquhard, egy katolikus szervezet, a Katolikusok a Szabad Választásért felkérésére írt tanulmányában idézi az Opus Dei római szóvivőjét, Giuseppe Coriglianót, aki Urquahard azon kérdésére, miszerint a pápa adott-e valamilyen különleges megbízást a szervezetnek, tömören egy szóval válaszolt: "Európa"."

Netuddki. 2014.12.27. 16:45:30

@MACISAJT: "Ellenben Magyarországon, a magyarok körében valóban van egyre növekvő félelem, nem csak az usakok által vastagon vezényelt ukrajnai kijevi/majdani 2004-2014 fejlemények ismétlődésétől, exportjától..."

Fideszes kisfácán! Fostok, hogy itt is lesz Majdan? Szerintem van is félnivalótok. Nem attól mit szerveznek itt az amcsik, attól bazmeg, hogy mit szervez nektek a magyar nép. Tudod, az a magyar nép amelyikből éltek, és magasról szartok a fejére...

Netuddki. 2014.12.27. 16:48:11

@♔bаtyu♔: "Miért, te nem ismered el, hogy a ballibsik rendesen loptak?"

A maszopra célzol balfasz fideszes? Ha loptak akkor mijafaszé nem csukták le őket a gazdáid? He? A 2/3-ukkal? He? Zsiványbecsület? Holló a hollónak? He?

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 16:49:42

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Te ennyire ostoba vagy b+?

Demokráciákban VÁLASZTÁSOK vannak és nem "majdan."

Te vajon mit szólnál, ha Gyurcsányodat Putyin mozdítaná el?

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 16:51:34

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Te tényleg nagyon ostoba vagy. A ballibsi mióta csak Maszop te faszfej?

Na próbálták volna lecsukni pld. az SZDSZ-eseket.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 16:52:44

"Ukrajna a második egymást követő hónapban csökkentette, Oroszország ugyanakkor már nyolcadik hónapja növelte aranytartalékát novemberben - tartalmazza a Nemzetközi Valutaalap (IMF) közleménye.
Forrás: https://kuruc.info/r/4/137555/"

Egész addig fogja csökkenteni ameddig el nem fogy. Ki lehet találni hová kerül.

Netuddki. 2014.12.27. 16:56:09

@♔bаtyu♔: Mégis mijafaszt jelent a ballibsi, te kis köcsög tolvaj fideszes? Aki nem fideszes? Muhaha!

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 16:58:39

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: A többiek pontosan tudják mit jelent pöcsfej. Te nem tudod, mert még ehhez is ostoba vagy.

Magyarázzam meg? Hülye vagy, egy hónapomba telne mire felfognád:)))

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.27. 17:02:12

A poszterben úgy látszik nem tudatosult, hogy Kövér nem a saját szakállára (vagy bajszára..) nyilatkoztatta ki ezt, hanem szavai a kormányoldal kommunikációjának részei.
Egyébkén annyira vicces, amikor a ballib bérbloggerek a vágyálmaikat valós tényekként próbálják elsózni ( wishful thinking).
Mindig jókat röhögök, amikor a 2011 tavasza környékén született "jóslataikat" olvasom..

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.27. 17:04:49

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Ha Gyurcsány csótányt valaha is komoly államférfinek tartottad (tudjuk hogy te nem..), akkor pl. ballibsi vagy, csak most felháborodott civilnek álcázod magad..

Az USA az imperializmus! 2014.12.27. 17:06:59

@♔bаtyu♔: Nem, nem tudod mi az a ballibsi, ezért beszélsz mellé.

2014.12.27. 17:09:21

@♔bаtyu♔: "ha Putyin próbálná leváltani a Gyurcsány kormányt és helyettesíteni pld. egy jobbikos kormánnyal, kurvára nem tetszene"

El is hiszem neked, pont olyan fejed van. Nem telik el nap, hogy ne hazudj legalább egy istentelen nagyot. Nem félsz, hogy megver az Isten?

martineden 2014.12.27. 17:14:38

@♔bаtyu♔: Ne keruld ki a valaszt.Miert nem csuktak le a ball-libsi tolvajokat,mar ha vannak?Minden rendelkezesre all,ketharmad,fideszes fougyesz,fideszes fobiro,fideszes alkotmanybirok,na magyarazd mar meg?

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 17:15:50

@Jules Verne: Te viszont látom kibaszott okos vagy. De megmagyarázom: Azért nem tetszene, mert akkor Putyin választana és nem én.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 17:17:20

@martineden: Most akkor képzeld el, hogy az SZDSZ-eseket elkezdik lecsukni. Tele zsidóval, atlantista haverral.

Egyébként ez az én verzióm, bevallom, a faszom sem tudja, hogy Orbánék miért nem csukták le őket. Ezt kérdezd meg tőlük.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 17:18:11

@Az USA az imperializmus!: Ugye nem baj, ha neked sem magyarázom meg.

2014.12.27. 17:19:00

@MACISAJT: "Magyarországon, a magyarok körében valóban van egyre növekvő félelem"

Hazudsz. A rettegés a kormányodban van és a maffiában. Majdan-t szeretnél? Nem lesz itt olyan, de megkapod előbb-utóbb, ne félj előre, te Orbán-bohóc. A magyarok nem fognak Ukrajnától másolni, mert vannak eredeti 1956-os módszereik és szerintem, ti attól fostatok be igazán. Igen, nyomorék: óvakodj a lámpavasaktól, mert nagyon kihúztátok a gyufát.

taga20 2014.12.27. 17:19:25

@♔bаtyu♔: batyuevtárs te is dolgozol? remélem holnap nem kell!:)) me vasárnap.

J.László 2014.12.27. 17:20:23

Mióta világ a világ, a bolsevikok mindig valami másnak álcázták magukat. Ma épp "független civilek".

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 17:21:29

@Jules Verne: Te kevered Orbánékat a szimpatizánsokkal. A gyufát az Orbán kormány akkor húzza ki, ha már nem a szokásos kétezer faszi megy el tüntetni, hanem félmillió.

Neked elmondom miért nem mennek el. Mert ha Orbánék megbuknak kik jönnek, na kik?

Na ezért inkább el sem mennek.

J.László 2014.12.27. 17:22:00

OK, a napi liberális demokrata lámpavasozás kipipálva. Megvárjuk még a cigányozást is?

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 17:22:34

@taga20: Te dolgozol? Gondolom, mert ezek hiszik azt, hogy mindenki más is dolgozik.

Nekem ez rólad pld. eszembe sem jutott.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 17:23:41

@J.László: Röhejes is, ahogy figyelmeztetik egymást, a pártzászlókat hagyjátok otthon:))))

csak egy néző 2014.12.27. 17:24:13

56-ban nem segítettek, lehet, hogy most megpróbálják jóvá tenni.

taga20 2014.12.27. 17:25:50

@♔bаtyu♔: megjött j.laci evtárs is. most má kemények vagyunk, mint putyin fasza.:)))

2014.12.27. 17:25:54

@martineden: " látom kibaszott okos vagy"

Ja, tanulhatnál te is. Tudod, mindenki fideszesnek születik, de van aki tovább fejlődik.

"Putyin választana és nem én"

Azt választasz, amit a sötét vezíred mond, ő pedig Putyint választotta, te pedig mindkettőnek a seggét nyalod. Miről beszélsz, droid: te nem számítasz, csak egy szarzsák vagy.

J.László 2014.12.27. 17:28:17

@Julie Verne barátunknak már reszket a keze a félelemtől:)

2014.12.27. 17:30:28

@J.László: "Mióta világ a világ, a bolsevikok mindig valami másnak álcázták magukat. Ma épp "független civilek"."

Egy faszt, pvc! Ma éppen fideszesek, te idióta. Ennyi ésszel (meg egy vödör mésszel) elmehetnél kőműves segédnek.

J.László 2014.12.27. 17:34:15

Várjuk a büdöscigányozást, libsik. Az hol marad? Lámpavasozás mellé az is dukál:)

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 17:35:24

@Jules Verne: Elvtársam, bevallom, én nem fideszes vagyok, hanem egy kibaszott nagy érdekember.

Ha Gyurcsány produkálja kb. ugyanazt amit Orbán, akkor rá szavaztam volna.

Továbbá te sem gondolod komolyan, hogy én azt az USA-t részesítem előnyben ahonnét a "jó tanácsok" és a libsik jönnek, az oroszokkal szemben, ahonnét a gáz jön.

Sötét pedig te vagy b+, mert te saját érdekeid ellenében is ballibsi vagy. Itt orbánozol b+, de nem jössz rá, hogy ha Orbán azt csinálná amit Goodfriendék mondanak neki, már régen nem lenne hatalmon.

Annyira ostoba vagy b+, hogy azt hiszed, Orbán azért haverkodik az oroszokkal mert sötét.

taga20 2014.12.27. 17:35:25

@Jules Verne: max. kőmíves kelemennek!:))
ez a sok fityeszes tróger mikor bassza meg a kecskét. ha vitya és a bandája szétlop mindent, ezek még ako is védik eszt a haramiját????

rasztaszív 2014.12.27. 17:36:47

@Jules Verne: @J.László: na meg,mondjuk,a fasiszták sem szokták fasisztának hívni magukat...

taga20 2014.12.27. 17:37:02

@♔bаtyu♔: mi a faszt produkált vitya, hogy telibe szopod de barom?

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 17:37:32

@taga20: Te mikor basztad a kecskét amikor ballibsi haverjaid szétloptak mindent?

Idejében szóltatok volna nekik, ma ők kormányoznának. De nem, inkább itt fideszezel, miközben mindannyiótok olyan okos, majd szétszakad.

Sexual Harassment Panda 2014.12.27. 17:38:18

" hogy ha Orbán azt csinálná amit Goodfriendék mondanak neki, már régen nem lenne hatalmon."
LOL

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 17:38:42

@taga20: Te komolyan ennyire ostoba vagy b+, hogy azt várod, hogy én majd elmagyarázom?

Barom pedig te vagy b+.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 17:39:23

@Sexual Harassment Panda: Mit gondolsz, Gyurcsányék miért buktak meg?

2014.12.27. 17:40:35

@♔bаtyu♔: "ha már nem a szokásos kétezer faszi megy el tüntetni, hanem félmillió"

Ne reménykedj, te szerencsétlen: az utóbbi két hónapban egy büdös fidesznyiket sem láttam az utcán. Ha arányokról akarsz beszélni... és ettől folyik a híg fos a bokátokon lefelé. A Viktorod is úgy beszart, hogy még a békamenetet is elmeszelte, ettől vagytok annyira frusztráltak, hogy "liberális" blogokon próbáljátok a "libsik" farkát rángatni. De szarok vagytok, hehhehe...

J.László 2014.12.27. 17:42:48

Érdekes, ahogy a libsik kényszeresen vetítik ki másokra a saját őrültségeiket. 25 éve ki van készítve az előszobába a bőrönd úgy félnek. Ebből mindig arra következtetnek, hogy mindenki más is fél:)

taga20 2014.12.27. 17:45:21

@♔bаtyu♔: nem batyu, nem várom tőled. tőled eszt várom amit csinálsz évek óta. amit rogán, szíjtátó, kósa, lázár, habony, simicska, nyerges, etc. csinál, a permanens lopást és terelést. ja és a kert végébe stadiont! öreg te olyan tróger vagy, hogy bírlak:))

2014.12.27. 17:53:12

@♔bаtyu♔: "Elvtársam, bevallom, én nem fideszes vagyok, hanem egy kibaszott nagy érdekember."

Elvtársad neked a halál. Egy kibaszott nagy Orbán-troll vagy, nem érdekember, bazmeg. Hazudozol itt össze-vissza, csak nem veszed észre, hogy már nem vagytok sehol. Szénné égetitek magatokat minden áldott nap, de a történelem nem áll meg: Orbán nem lesz a vezíretek élete végéig, legfeljebb csak akkor, ha még a hivatali idejében fellógatják. Miben reménykedtek, barmok? Hogy nem lesz elszámoltatás? Arra tippelek, hogy még a bérkommentelő orbánisták talpa alatt is fújni fog a szél.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 18:15:21

@Jules Verne: Mi van már szégyenled? Mit gondolsz, miért szavazok én Orbánra b+? Mert érdekeim úgy kívánják?

Miért nem szavazok ballibsi pártra, faszfej? Mert érdekeim úgy kívánják?

Mi a fasz bajod van neked ezzel b+? Úgy kellene szavaznom ahogy neked? Hülye vagy te b+?

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 18:18:09

@J.László: Tudod mi a gond? Az ostobábbja marad itthon. Pedig ők csomagolnak először.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 18:19:02

@Jules Verne: Hát a Viktorom b+. úgy beszart a 300 elvtárstól, hogy szerintem még most is remeg.

Te ennyire hülye vagy b+?????

rasztaszív 2014.12.27. 18:22:35

@♔bаtyu♔: azért eléggé be vagy indulva...:)

J.László 2014.12.27. 18:27:14

@♔bаtyu♔:
Én azt veszem észre, hogy amióta nincs SZDSZ, valahogy talajt veszítettek. Nincs már meg a "belvárosi értelmiségük", akik ugyan komplett hülyék, de mégis adtak az egésznek valamiféle színvonalat.

Ez a putriba való tempó, amit mostanában előadnak az összes blogokon, a lámpavasozással, büdöscigányozzással, az ordenáré verbális agressziójuk erre a talajvesztettségükre és a frusztrációjukra utal.

Mókás egy népség, az biztos:)

Kim Dzsong Un 2014.12.27. 18:30:35

@Jules Verne: hihetetlen, hogy ti zsidók, milyen vérszomjasan tudtok gyűlölködni. Azt azért ne felejtsd el. Kisebbségben vagytok.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 18:33:10

@rasztaszív: Sok ostoba ballibsi ingyen kezeltetné velem a fusztrációját. :))))))))))))

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 18:34:08

@J.László: Azért annyi előnye van, hogy jól bemutatkoznak.

J.László 2014.12.27. 18:35:07

@♔bаtyu♔:
A bolsevik arcról előbb-utóbb lehullik az álarc.

Indriq 2014.12.27. 18:35:44

Kover egy szdsz fobias, szalonkeptelen paraszt (viselkedesugyileg)
Vicces dolog, hogy feltetelezi, az usa all az szdsz mogott.... az mar meg se fordul a cseppnyi agyaban, ha igy lenne, soha nem jutottak volna hatalomra....( lehet gyulolni (jogosan) az amcsikat, de tagadhatatlan, ahol nem nyilt haboruval inditottak sokszor ervenyesitettek az akaratukat). Nagyjabol ugyanazt csinalja, mint ork ban, ellenseget keres, hogy legyen kin/min elverni a port, ha beut a krach.... hiszen ok nem lehetnek hibasak...
A masik poen, hogy nekik nem tetszik az erosebb kutya ***** elv, de ok siman megcsinaljak masokkal....

Es az extra poen, hogy elore rohogok az itt fizetett fityisz trollokon, ha egyszer elbukik a kedvenc haracsolo bandajuk, teljesen meghasonulnak.... ( csak szolok, szerintem ebbol a fizetesbol nektek nem fog telni ausztriai elmegyogyintezetre)

rasztaszív 2014.12.27. 18:36:36

@♔bаtyu♔: igen.nyilván te vagy a doktor bácsi.

martineden 2014.12.27. 18:37:53

@♔bаtyu♔: Es akkor ,hogy tamogathatsz olyan csurhet,aki nem szamol le a tolvajokkal?Ra adasul ok tizszer annyit loptak mar,de nem hinnem ,hogy a lelkiismeretfurdalas miatt nem szamoltattak el oket.Persze nem is hallottam olyat ,hogy akkoriban 70 millas hazat vettek a 10 eves kolyoknek a svajci bankszamla melle,vagy 25 millas vadaszatot rendez egy uborkafara kapaszkodott zsiros paraszt.Na meg stadion sem epult a kert vegebe ,de azert magyarazd mar meg,mi az ami miatt erre a fidesz nevu csurhere szavazol.

martineden 2014.12.27. 18:43:35

@♔bаtyu♔: ,,Annyira ostoba vagy b+, hogy azt hiszed, Orbán azért haverkodik az oroszokkal mert sötét."...muhaha,leciganyoztad a vezeredet?Nem fogsz kozmunkat kapni jovore,muhaha.

martineden 2014.12.27. 18:46:35

@J.László: ,,A bolsevik arcról előbb-utóbb lehullik az álarc.".....Gazsi ,Gazsi mostanaban beletarafalsz,tenyleg lehullott az alarc errol a fidesz nevu korrupt,tolvaj csurherol.NEM TAGADJAK MEG A SZULEIKET NAA.

2014.12.27. 18:56:55

A ballibsik és az orbántrollok, kuructrollok egészen jól mutatnának messziről, mondjuk Grönlandon. Itt egészen ideális helyzet alakulna ki, mivel talán nem lenne senki, aki mszp-re, szdsz-re, fideszre, dk-ra, epm-re, jobbikra szavazna.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 19:18:20

@martineden: Bevallom, ez a része nem érdekel. Én nem vagyok olyan ostoba, hogy itt hisztizzek, hogy egy politikus lop. Igen, némelyik lop, ahogy sajnos minden kormánynál így volt. Nem tudok vele mit csinálni, állandónak tekintem mint a telet.

(Visszalehet olvasni, Gyurcsányéknál sem ez a része érdekelt).

Összességében melyik kormány jobb, ez a lényeg.

STIRLITZ 2014.12.27. 19:32:41

Az USA minden kétséget kizáróan többet tud a Fidesz vezetők üzelmeiről, mint a magyar lakosság. Valószínűleg a piszkos paksi biznisz sem titok előttük, mint ahogyan Lázár, illetve Kövér elrejtett, kimenekített milliárdjai sem. Ilyen körülmények között érthető, ha fosnak az amcsiktól. Fogalmuk sincs arról, hogy az amerikaiak mennyit tudnak, és mire van bizonyítékuk. Ettől idegesek és agresszívak. Folyt.: koznaplo.blog.hu/2014/12/27/kover_a_negyedik_vilaghaborurol_zagyval_es_az_usa_ellen_uszit

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 19:35:42

@rasztaszív: Ebből legfeljebb az következik, hogy engem néznek annak, nem pedig az, hogy valóban az is vagyok.

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 19:38:44

@STIRLITZ: És akkor most szeressük érte? Gyurcsányéknál vajon hol a faszba voltak? Pedig nagyon jót tettek volna azzal, ha Ferék már 2006-ban mennek.

Az a gond, hogy kizárólag a saját érdekeik miatt dobják be és elhiheteted, az a csapat amelyikre ők tesznek, bármilyen korrupt lehet és lesz is, lsd. SZDSZ:

♔bаtyu♔ 2014.12.27. 19:42:22

@dr kotász: Ezek szerint te már nem ballibsi pártra szavazol?

na4 2014.12.27. 19:49:00

Bayernál elgurult a gyógyszer. Szar lehet látnia, hogy mekkora fos lett abból, amiért annyit lobbizott, és exponálta magát. Szertefoszlanak az álmok. Szarügy.

ogli dzsí 2014.12.27. 20:11:03

Isten áldja a meg a Kövér Lacát.

saját macskám 2014.12.27. 20:36:41

mi van depeses mért is vagy te depeses

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.27. 21:46:32

@MACISAJT: Mu-ha-ha. :-)))) Please tell me more!!! Kell tolmács? :-)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.27. 21:48:50

@♔bаtyu♔: Miből gondolod, hogy amit Kövér mond, az az igazság?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.27. 21:52:08

@A megvalósult amerikai ólom..: "Egyébkén annyira vicces, amikor a ballib bérbloggerek a vágyálmaikat valós tényekként próbálják elsózni ( wishful thinking)."

Ennél már csak az viccesebb, ahogy a fideszes bérkommentelők írják be ugyanazt a baromságot újra-meg újra. Mantra.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.27. 21:54:02

@J.László: "Mióta világ a világ, a bolsevikok mindig valami másnak álcázták magukat. Ma épp "fideszesek"."

:-)

dr kíváncsivagyok 2014.12.27. 23:03:50

@♔bаtyu♔:
"Miért, te nem ismered el, hogy a ballibsik rendesen loptak? "

Mihez képest ?
Mert a Fideszesek nagyságrendekkel tobbet lopnak...ismétlem NAGYSÁGRENDEKKEL !

krakkik · http://index.hu/ 2014.12.27. 23:24:38

a blogiro talan tul sok turos faszt torkozott es megreszegult tole

hosaka 2014.12.28. 11:25:50

Szóljatok, ha a tények kezdik felsorolni Kövért. Az előzmények kihagyhatók.

légügyi megfigyelő 2014.12.28. 13:11:31

krakkik · index.hu/ 2014.12.27. 23:24:38
a blogiro talan tul sok turos faszt torkozott es megreszegult tole

@krakkik: szégyelheted magad. Azért nem moderállak, hogy mindenki lássa, ki is vagy.

légügyi megfigyelő 2014.12.28. 13:15:45

@STIRLITZ: Köszönöm, szívesen írnék egyszer (hamar) múltidőben is "miért történt" jelleggel az uralgó kompániáról.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.28. 22:01:42

@Simlicske: Persze persze háromszor lettetek csúnyán pofán verve ;) Ehhez képest nézd csak meg hogy milyen nagy volt a bizakodás 2011 tavaszán a ballerek között. Akkor is azt vízionáltátok hogy a Zorbán megbukik, aztán nagy szopás lett a vége. Vadász, vadász..;)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.29. 08:36:45

@A megvalósult amerikai ólom..: Én leszarom a "ballereket", te minek foglalkozol velük? Ez valami fétis?

Viszont ezt a "3-szor" lettek pofánverve dumát már nagyon unom.A választók kisebbségének szavazatával megint meglett a fidesz kétharmados teljhatalma, mehet tovább a mutyi. Ezzel nem kérkedni kéne, hanem csendben örülni neki...

2014.12.29. 13:25:42

@♔bаtyu♔: Ez a kérdés részemről megválaszolhatatlan, Magyarországon eddig még nem szavaztam. Talán majd fogok, amikor a Kádár rendszer örökösei eltűnnek a porondról.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.29. 21:37:42

@Simlicske: Miről beszélsz?? Gondolom a "választók többségébe" nagyvonalúan belekaluláltad azt a 30-40%-ot , aki soha a büdös életben nem szokott elmenni választani. Ugyanis a részvétel '90 óta 60-70% között mozog..
Egyébként a régi választási törvény szerint is simán nyert volna a Fidesz, elnézve a ballib pártok gyászos áprilisi listás eredményeit. Legfeljebb nem kétharmaddal.
Aminek nincs jelentősége, hiszen minden kétharmados változtatást megcsináltak az előző ciklusban, mivel nem tudhatták hogy meglesz e ismét. Az a kétharmad pedig még a régi választási rendszer szerint lett meg..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.30. 00:25:01

@A megvalósult amerikai ólom..: Figyi, hagyjál már a baromságaiddal, jó? Aki nem megy el, az is jogosult, és aki nem megy el, az nem a fideszre szavaz. Győzködd magadat, ne engem!

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.30. 00:36:45

@Simlicske: Bajnai maga mondta a kampányban:" Aki otthon marad, az a Fideszre szavaz." Hát kérem szépen pontosan ez történt. :)))

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.30. 09:26:32

@A megvalósult amerikai ólom..: Én leszarom mit mond Bajnai. Ismerve a kommentelői munkásságodat az viszont elég perverz, hogy te Bajnaira hivatkozol. De értem én, a narancsmosói munkakörben semmi sem túl "büdös".
A választással kapcsolatban egyébként igaza van Bajnainak, ha ezt mondta. A matek alapján valóban a legnépszerűbbre szavaz, aki nem megy el. Ez így volt korábban is és hatványozottan így volt 2014-ben, mert a fidesz annak megfelelően faragta a törvényt, hogy ő a legnépszerűbb. Viszont én nem erről beszélek, hanem arról, hogy egy 10 milliós országban bő 2 millió ember szavazatával elsöprő győzelemről beszélni önáltatás és demagóg.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.30. 13:24:33

@Simlicske: Magyaországon 8 millió szavazó korú állampolgár van, tehát már csak ezért is hülyeség 10 millióról beszélni.
A Fidesz a leadott 4,5 millió szavazatból szerzett meg 2,25 millió szavazatot. Mégis kinek kellett volna kormányt alakítania? A Baloldali összefogásnak, az 1,3 millió összegyűjtött szavazatával?? Nincs olyan választási rendszer, ami ebből az egymilliós különbségből baloldali győzelmet hozott volna ki. Sajnos a tények makacs dolgok..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.30. 16:33:04

@A megvalósult amerikai ólom..: Mondom kisköcsög, ne győzködjél, mint egy kis óvodás. Te úgy akarod számolni, hogy a fideszre nézve az kedvezőbb legyen. Én meg úgy, hogy akik a fidesz mellett tették le a voksukat, az mekkora részarány. Magadat győzködd, meg a saját cimboráidat, engem meg hagyjál békén a hülyeségeiddel. Nem érdekelnek egy rajongó / hívő szempontjai.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.30. 22:04:05

@Simlicske: Figyelj ide te patkány, a személyeskedő stílusoddal csak azt bizonyítod hogy nincsenek érveid.
Bármennyire is fáj, ha egymillió szavazattal kevesebbet szerzel, mint az ellenfeled, nem győzhetsz.. Mit nem vagy képes ezen felfogni??

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.30. 22:45:50

@A megvalósult amerikai ólom..: Áltasd csak magad fideszkutyája... röhögök rajtad. Kérlek ne hagyd abba!

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.12.31. 00:03:51

@Simlicske: Próbálj meg gondolkodni ballib patkány ! 1 MILLIÓ szavazó: ennyivel szereztetek kevesebbet áprilisban, mint a Fidesz. Bezony..Így sajnos nem lehet nyerni ,bármilyen választási rendszer is van..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.31. 00:07:38

@A megvalósult amerikai ólom..:

1.: én egy szavazót sem szereztem, nem hogy egymillióval kevesebbet.
2.: te ballibebb vagy, mint én, ebben biztos lehetsz.

Ezzel az "egy kalap alá vonós" dumával próbálkozz anyádnál. Nem mindenki ballib ám, aki nem tapsikol, mint te. Vagy ha igen, akkor is nekem van igazam, mert a fidesznek csak 2 millió szavazója van, ezek szerint 6 millió ember meg ballib? Na jólvan, pihend ki magad cucu! Meg menj el a "100 holdas habonyba" ötletért, mert ez a lemez már nagyon elkopott.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.01.01. 19:46:19

@Simlicske: Menj a tetves kurva anyádba te patkány ! Persze nem vagy ballib, de azt gondolom nem fogod elárulni hogy kire szavaztál, mert te most épp "elégedetlen civil"-nek próbálod álcázni magad. Gondolom hétpecsétes titok, hogy kire szavaztál áprilisban te féreg.
Látom a matekkal gondjaid lehettek világ életedben. Tudod egy választás után valakinek irányítania kell az országot, és ezt nem szokták olyanra bízni, aki egymillió szavazattal kevesebbet szerzett, mint a másik erő. Ezt még a kevés agyaddal is felfoghatnád.Áruld el te szerencsétlen hülye, szted április 6 után mégis kinek kellene irányítania az országot? Ezen próbálj meg gondolkodni..
Ha ilyen szánalmas szellemi színvonalon áll a baloldal egésze mint te, akkor Orbánnak egy jódarabig nem kell aggódnia a kormányváltás miatt..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.01.01. 22:11:58

@A megvalósult amerikai ólom..: Fúúúú de buta vagy te fideszes, te!!! Nem magyarázom egy fideszkurvának, mert úgysem értené, hogy alapvetően másról beszélünk. Viszont szívesen megvernélek. Mit szólsz? :-)
süti beállítások módosítása