HTML

Légifelvétel

Hol találhatsz még bennünket? http://legifelvetel.blogspot.hu http://www.facebook.com/Legifelvetel

Friss topikok

  • klacus: @WTF???!!4!!44!!: Mi a különbség, ma Simicska az ász, régebben a Walliszos srácok voltak a menők, ... (2015.01.04. 18:45) Egy elégedetlen tüntető
  • Szűtté mamá? Szűjjé!: @A megvalósult amerikai ólom..: Fúúúú de buta vagy te fideszes, te!!! Nem magyarázom egy fideszkur... (2015.01.01. 22:11) Kövér László és a páva tánca
  • Éhes ló: @Chang Beer: rohamos a hisztériátok max. Buktor minden létező választást megnyert az elmúlt 8 évbe... (2014.12.01. 08:23) Kedves Pokorni Zoltán Alelnök Úr!
  • : @xvxvxv: 1989 elfelejtett tudás „Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, hogy vég nélkül fenn... (2014.03.24. 05:20) Elég volt. Ki kell mondani!
  • : Mit kíván a Magyar Nemzet! Új 12 pont! 1. Minden választásra jelölt előzetes átvilágítását! 2. Ak... (2014.03.24. 05:16) Szerződést a választókkal!

Látogatók

2015.01.02. 22:48 légügyi megfigyelő

Egy elégedetlen tüntető

Címkék: tüntetés összefogás civilek Alkotmány

Igen, elégedetlen vagyok. Az országot pusztító rendszer miatt is. Az ellenzéki – értsd: Orbán ellenes jobb- és baloldali – ellenzéki együttműködés hiánya miatt is. A múlt év egyértelmű kudarc. És ma, az Opera előtti második tüntetés után a civil mozgalmakkal sem vagyok elégedett. És mindjárt le is írom, miért.

Először is ízléstelennek tartom a felvezetést. A szervezők folyamatosan azt hangoztatják, hogy az elmúlt huszonöt év azt bizonyította, hogy a politikai elit, azaz a mai pártpolitikusok és mozgalmaik, alkalmatlanok a nemzeti együttműködés kisbetűvel írandó rendszerének lebontására és valami új felépítésére. Ennek fényében, ha már huszonöt évet teszünk a szemétkosárba, hiányérzetet okoz, ha Orbán mellett csak Gyurcsány Ferenc beszédét idézik vissza, ráadásul pontosan azon tendenciózus vágási technikát követve, amellyel a Fidesz igyekezett gőzerővel lejáratni az akkori egyetlen komoly kihívóját. Nem idézték például Hornt, Mesterházyt, Csurkát, Torgyánt, Borost. Nem zengett Antall baritonja sem. Miért? Vagy kukába való huszonöt év csak 2004-től 2009-ig tartott? Biztos, hogy az Őszödön elhangzott beszéd értelmezése lehet vita kérdése, de biztos, hogy nem kellene a Fidesz propagandistái által mantrázott egyetlen és tendenciózus verziót bevágni, ez nem lehet vita tárgya. De nem tisztem Gyurcsány Ferencet védeni, már azért sem, mert megvédi saját magát úgyis.

Továbbá, ki lehet hívni az embereket az Opera elé, hogy emlékezzünk a három év előtti elemi erejű megmozdulásra, de hiba nem emlékezni a maga valós súlyában arra az estére, hiba nem emlékeztetni az embereket az azóta megismert hazugságokra és a gyáva, férfiatlan megnyilvánulások sorára, amely azóta is a prominens kormánytagok, kormánypárti „tényezők” sajátja. Hiba nem visszaidézni Orbánisztán bóvlivá minősítését. Igen, a Fidesz ideje lejárt, igen, a Orbánnak mennie kell. Ezt otthon is tudtam, ahogy mindannyian tudjuk. Bizonyára Orbán is tudja. De talán nem érzem rosszul, hogy ettől az estétől nem lesz rossz álma, pedig ekkora tömeg pontosan alkalmas lenne azon rossz álmok vagy álmatlanság előidézésére, amely töréspontig juttatja egyes kérdésekben, és meghátrálásra kényszeríti. De a szónoklatok sorában meghirdetett társadalmi beszélgetéses, bázisdemokrata, megfoghatatlan valami ma semmit sem ér.

Illúziók sorát hallhattuk. „Megjavítjuk, mi és ti, civilek, a kormányzat működését!” – hirdették. Persze, hol kezdjük? Kinél van a csavarhúzó és kinél a villáskulcs és hol a gépezet? Ja, hogy a kormánynál minden? Ez kimaradt a számításból... De talán majd eljő a kormány a beszélgetésekre, remegni méltóztatik és kegyeskedik meghátrálni. Netán kijavítja saját magát. Ne már! Ki hihet ilyen fantazmagóriában? Vágó Gáborból több realitásérzéket néztem ki.

„Gondoskodni kell a szolidáris társadalom kialakításáról! Beszélgessetek, ismerjétek meg egymás bajait és segítsetek egymáson!” Brávó! És hol a kassza kulcsa? Addig fizesse az ország a barom adókat? Esetleg a legatyásodó középosztály saját zsebből, karitatíve segítse a lecsúszókat, az állam meg a megspórolt pénzt örömében – egyéb ötlet híján – stadionba fektesse?

Ébresztő! Ez nem civilség, ez illúzió, ez az út a semmibe! Ez együttműködő kormányokkal működik, de ez nem az!

És mégis: szükség van konzultációra, de elsősorban nem a fentiekről. Hanem például az Alkotmányról. Miért nincs még alternatív Alkotmányunk? Miért nem teljesíti kötelességét a tisztességesen gondolkodó alkotmányjogászok közössége? Vagy nincs sem liberális, sem konzervatív, sem szocialista beállítottságú tekintélyes alkotmányjogász, akik összeülve nem tudnak egy tervezetet előállítani? Erről lehetne beszélni. Erről kellene beszélni. Alkotmányt, újat, közöset! Ez a jogász értelmiség kötelessége!

Jöjjenek a pártok! Legyen beszélgetés arról, hogy mi okozta a tavalyi kudarcokat! Hol volt a jobboldali ellenzék? És hol van ma? És miért nem állapodott meg a „demokratikus” ellenzék a közös indulásban áprilisban, csak amikor már minden veszve volt? Mik a következtetések? Demokratikus-e a „demokratikus” ellenzék, ha erőviszonyok beállítása érdekli, nem pedig a despota elüldözése? Meg kellene beszélni! Ki kellene javítani a bajokat, ha lehet. Mert pártok nélkül nem lesz lehetséges választást nyerni. Vagy tegyük félre ezt a kérdést, és mindent bele, mert a pártokkal együtt le kell váltani Orbánt, el kell zavarni, de azért nem túl messzire, mert rá még ki kell mérni a büntetést mindazért, amit tett.

Tényleg, meg sem említették a számonkérést a szónokok, holott itt olyan mértékű károkozás történt és történik, amely minősítésére akár a büntető törvénykönyv a rombolásról szóló kategóriája is alkalmas lehetne.

És miért is jött össze több tízezer ember, esőben, hidegben? Azért, hogy megtudják, lakhatás kell, meg szolidaritás? Jelzem, tudják, jelzem, tudjuk! Csak megemlítem, azért jöttünk össze, mert emlékezni akartunk, és emlékeztetni akartuk a kormányt arra az estére, amikor az alaptörvény nagy napján sunnyogva menekültek az Opera hátsó kapuján, mert az Andrássy úton a nép szava szólt. Mert azt azért tudják és értik: a nép szava az Isten szava.

Jelzem, ha nem sikerül a tömeg ez irányú igényét kielégíteni, le fog csökkenni a tüntetések látogatottsága, és csak intésképp, már most is sokan elmentek a szónoklatok közben. Pedig egyszerű eszközök is rendelkezésre állnak a résztvevők eltökéltségének erősítésére. Csak ötletszerűen:

-         vonulás, végig a városon, lássa ország-világ, Budapest és Magyarország nem Orbán Viktor juhakla, hanem véleményüket elmondani akaró emberek lakóhelye, akik már nem tűrnek el akármit.

-         tüntetés az ügyészség előtt, azzal a néhány aprócska kérdéssel, hogy miképp akadhatnak el a korrupciós ügyek vizsgálata, miért nem indul nyomozás a látványos vagyongyarapodások ügyében, egyáltalán, ki a felelős mindezért, miért nincs független magyar ügyészség?

-         tüntetés az adóhivatal előtt, mert nem tudjuk, kiket érint a kitiltási botrány, amely Magyarország szégyene, a mi szégyenünk is. Csak kellene tudnunk, kik miatt égünk, mint a rongy!

-         tüntetés a horgászkunyhó előtt, a várban, miért felejti el lakója a potykavadászat izgalmában, hogy dolga egyebek mellett az alkotmányos rend feletti őrködés lenne, a nemzet egységének kifejezése, a szétszabdalt haza minden polgárának képviselete?

Ezekre a célokra hetente lehet mozgósítani ezreket, akik el is mennek, ott is lesznek, és kikaparják a tűzből az új Magyarországot, nektek is, civileknek, nektek, akik civilek vagytok, amint mi is.

De ki fogok menni továbbra is a tüntetésekre akkor is, ha újabb csalódást okoz, mint a mai. Mert ki kell mennem, mert nincs más lehetőség. Mindazonáltal az illúziókból és a csalódásból már elég volt. De biztos vagyok abban, hogy Orbánékkal nincs helye tárgyalásnak, amint ez terroristákkal és bűnözőkkel sem lehetséges. Ha ők a verésből értenek, hát verni kell őket. A nevelésükkel már elkéstünk, az 2010-ben lett volna talán lehetséges.

 

A FIDESZ rendszere napról napra pusztítja Hazánkat,napról napra több és több kárt tesznek. Nyilváníts véleményt, tüntess, tiltakozz! Tégy a szabadságodért!!

Egyetértesz? Csatlakozz hozzánk a Facebook-on:

 

264 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://legifelvetel.blog.hu/api/trackback/id/tr207035271

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán ezüstérmes korrupcióban 2015.01.03. 14:16:40

 A kormányon erősen érződik a KDNP "Te ne lopj, mert azt csak nekünk szabad!" erkölcsi útmutatása. Gratulálunk Orbán Viktornak a korrupciós ranglista második helyezéséért. Kiérdemelte.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 14:43:01

@Muzsikok közt:

Mi érdekli a magyarokat? Hogy ki lop tôlünk, az országtól? Hogy ki lopja el a befizetett adódat? Ez érdekel téged is?

Nagyon örülök. Ez érdekel engemet is. Egyetértek. Eddig az eddigi kormányok és haverjaik nyúlták le a pénzt. Magyarok voltak ôk is. Most a fidesz kormány lopja a pénzedet, és költi stadionra ahelyett, hogy a gyerekednek csinálna versenyképes oktatási rendszert, mûködô egészségügyet, normális szociális hálót. Na ezért kellene tudod, hogy kik azok, akik ÉPPEN MOST zsebelnek ki. Ha szerinted ezzel nincsen baj, akkor maradj otthon, pihengessél. De ha azt érzed, hogy magyarok, zsidók, cigányok, keresztények, hinduk, buddhisták vagy szientológusok lopják a közös pénzünket az államunk élén (mindegy, hogy melyik besorolásba tarozik, a lényeg az, hogy LOP), akkor ott a helyed a tüntetésen.

Ugye ezek szerint ott voltál?

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 15:22:27

@Muzsikok közt:

Még egy dolog kellene, hogy érdekelje a magyarokat. Az hogy te, én, a politikusok, és úgy egyébként mindenki befizesse rendesen az adóját (ami normális mértékû és nem vágja agyon pl. a magyar vállalkozásokat sem (ha már ez a kedvenc témád)), és hogy a befizetett pénz az ország érdekeit szolgálja, és ne hatalommániás, arogáns, pöffeszkedô politikusok és klientúrájuk érdekeit.

Biztos vagyok benne, hogy ebben egyetértünk, ha más dolgokban esetleg nem is.

gyongyi70 2015.01.03. 15:53:53

@WTF???!!4!!44!!: Nem, ez nem érdekli, kifejtette, hogy az elcsalt adó benne van a rendszerben úgyis.

L. Alex mondom a magamét 2015.01.03. 16:07:20

A fenti blog bejegyzést, én egy átkozottul jó írásnak tartom. A sajnálatos dolog, hogy ebből kiindulva nem arról beszélgetünk, hogy miképpen kellene továbblépni, hanem kimerülnek a vélemények szimpla zsidózásban.
Tisztelet a kivételnek!

Kedves, magatokat jobboldali gondolkodónak tartott véleményezők, nektek tényleg megfelel az Orbáni világ?

Tényleg jó irányba megy az ország?

Nem az lenne a cél, hogy az összes, az elmúlt 25 évben, az országunkat tönkretevő megélhetési politikust sittre vágjuk?

Nem egy normális, piacgazdaságra épülő demokratikus országban akartok élni?

Nektek elfogadható, hogy a Fidesz tagja Pozsgay, Szűrös, Kövér, Orbán, stb. lehetne sorolni az egykori MSZMP tagokat...

Nektek elfogadható az oroszokkal való bratyizás?

A ti "jobboldali" gondolatvilágotokba belefér a zsidózás, cigányozás?

Mennyire vagytok ti keresztények, gerinces, jogállamban gondolkodó emberek?

Megdöbbentő a stílustalanságotok, dühötök és elvakultságotok, számomra legalábbis.

martineden 2015.01.03. 16:08:24

@torró: ,,ha legalább a felét meg teszed az országért amit Orbán. Vagy mondjuk érd el, hogy ott szerezz diplomát ahol ő.",,,diploma megvan,viszont ha annyit tettem volna mint orban,valoszinu itt ram rohadna a muanyag lakat.Jogosan.Korrupt ,tolvaj,hazaarulo fideszcsurhe,pfuj.

Ma Baker 2015.01.03. 16:08:43

Cikkíró annyira tisztában van vele, hogy Orbánnak mennie kell, meg ezzel aztán mindenki annyira egyetért, hogy akár 4-5 ezer ember is kimegy ebben a tudatban az utcára. Ez már szinte földindulásszerű, példátlan tömeg...
Röhejesek vagytok ballibák.

a nagy hohoohooo 2015.01.03. 16:14:43

@Ma Baker: Tudod csekélyértelmességű ,nem erről szól a post.....ennyi az értelmi képességedről..

martineden 2015.01.03. 16:18:38

@torró:,, És még ti hőzöngtök a rasszizmus miatt! Obama lehet államfő, Orbán nem, mert szerintetek cigány."...Nem az a baj hogy cigany.A baj az ,hogy az o kozremukodesevel kiepitettek egy korrupt ,tolvaj rendszert es tonkre teszik az orszagot.

Andy73 2015.01.03. 16:22:11

"Jöjjenek a pártok! Legyen beszélgetés arról, hogy mi okozta a tavalyi kudarcokat!"

A baloldali pártokét az, hogy úgy leszerepeltek 2006-10 között, hogy a szavazók túlnyomó többsége nem kér többet belőlük. Náluk Orbán sokkal jobb alternatíva, ezért újabb négy évet adtak neki és a kormányának, ismét kétharmaddal.

"Hol volt a jobboldali ellenzék? És hol van ma?"

Az elég jól szerepelt, és a tüntetések óta tovább erősödik. Már a második legerősebb erő.

"Demokratikus-e a „demokratikus” ellenzék?"

Nem, csak a nevében. Ezért nem szavaztak rá.

2015.01.03. 16:26:33

Végre egy jó írás a tüntetésekről. Köszönöm!
A bolsevik troll bandával nem kell foglalkozni, ők nem láthatók az utcán. Az, hogy minden blogot összerondítanak,annak a jele, hogy rettegnek. Nemrég a vezír követelte tőlük a nagyobb jelenlétet és aktivitást, mert szarul tolták a hazugságokat, és lám, a nép az utcán van. Nyilván kapnak érte külön prémiumot is.
Aki meg meggyőződésből csinálja, az nyilván a rezsim kegyeltje vagy hülye, de ezek a fajzatok minden diktatúrában ott vannak. Nincs tolvaj rezsim kollaboránsok és hazaárulók nélkül.

2015.01.03. 16:30:20

@Andy73: "úgy leszerepeltek 2006-10 között, hogy a szavazók túlnyomó többsége nem kér többet belőlük. Náluk Orbán sokkal jobb alternatíva"

Értem, akkor te baloldali szavazó vagy és az ő nevükben beszélsz?

gyongyi70 2015.01.03. 16:30:47

@Andy73: honnan tudod, a zemberek mit akarnak?

a 3 választásból? Amiről kiderült, hogy necces volt? Amiről itt-ott az is kiderült, hogy egyszerűen csaltak?

Elmondták, hogy működik a rendszer: kihoztak egy szavazólapot, kitöltötték, odaadták az első megélhetési szavazónak. Az bevitte, bedobta, cserében kihozott egy üreset. Azt is kitöltötték és így tovább... ugfyebár szabad volt szervezetten is szállítani.

Meg külföldről szavazni, postai borítékbán. Holott Vida Ildikó óta tudjuk, hogy a postai küldemények el is keveredhetnek.. át is alakulhatnak.

Az önkormányzati választásoik körüli huzavonát is ismerjük.

Nos, ilyen demokratikus választásokra hivatkozni, mint "nép akaratára", hát... több mint necces.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az ellenzék nem car, ahogy van. Elbarmolták ők is, 2010 előtt is, azóta is.

Andy73 2015.01.03. 16:39:15

@Jules Verne: A választók döntöttek így, összességében. Ezt tükrözik az eredmények.

2015.01.03. 16:43:16

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: "Roppant érdekes, hogy ennek ellenére a fidesz verte agyon egy évben háromszor is a komplett ellenzéket. Kétharmaddal."

Csalással. Én is tudok olyan választási rendszert produkálni, ahol 2 millió hülye három harmadot, sőt öt negyedet biztosít a bűnözőknek. Különben hol van az a kibaszott kétharmadod? Az utcán nem látom őket, csak amikor kidobják a csikket az autóból.

2015.01.03. 16:45:07

@Andy73: Nem azt kérdeztem, te ostoba. Olvasd el még egyszer! Tolmácsot kérsz, esetleg?

Brix 2015.01.03. 16:45:34

A szerveződő népmozgalomnak párttá kellene alakulni , előbb-utóbb , mert ha nem , akkor a jelenlegi parlamenti ellenzéki pártokon kívül nem lesz más alternatíva egy előrehozott választáson. Ha le akarják váltani Orbánt, akkor a Jobbikkal is meg kellene egyezni, valamilyen formában a jelenlegi demokratikus ellenzéki erőknek.
DE, még fontosabb lenne, egy valódi protest szavazás, ahol minél többen elmennének abból a 39%-ból , aki nem mentek el szavazni 2014-ben , holott pontosan ezek a legszegényebb emberek azok , akik az Orbán-rendszer legnagyobb kárvallottjai. Ha Orbánék ilyen gyorsan folytatják a diszkreditálódást, akkor 2015 végére, vagy 2016-ra beérhet egy előrehozott választás

Muzsikok közt 2015.01.03. 16:48:49

@WTF???!!4!!44!!: Nem járok ballib tüntetésekre, legfeljebb verném őket ha mennék.

Muzsikok közt 2015.01.03. 16:50:30

@WTF???!!4!!44!!: Ha az adómmal lenne bajom, inkább a békemenetre mennék, mint a ballib tüntetésre, ami max a bankoknak és a retekklubnak a rezsicsökkentéséért harcol.

2015.01.03. 16:50:58

@Muzsikok közt: Ahogy a farkadat szoktad?

jogalany 2015.01.03. 16:54:45

@gyongyi70:
Az, hogy mi legyen, vita kérdése, egy széles társadalmi vitáé. Azonban nem tűnt még fel senkinek, hogy vagy 30 éve eltűntek a filozófusok, nincsenek értelmes társ. berendezkedési viták, mert nincsenek még elképzelések sem, hogy mi lenne a jó. Fukujama becsödölt, Marx ideje még nem jött el, Hegelizmus meghaladta az idő, Kant már nem tud újjat mutatni az időfüggvényben, még jószerivel kritikák sincsenek hacsak A.Dugin negyedik politikai elméletét nem tekintjük, de az is hatalmi berendezkedésről szól és nem az emberekről. Az isteni rend csakis idegen erővel valósítható meg, az egyházak, mindig is a fennálló hatalmat támogatták. Egy mindent elsöprő új erő kelle ahhoz, hogy a békesség mellé az igazság is társ lehessen. Mert a békesség nem elég, az igazság is kell, hogy eredménye legyen.

jogalany 2015.01.03. 16:59:25

@L. Alex mondom a magamét:
eGYEDÜL tE ZSIDÓZOL! senki más.
Ki fizet téged az Szdzs? vagy az Mzsp? vagy a zsidesz?

2015.01.03. 17:03:14

@Brix: A nácik szavazóbázisa nagy részben csalódott szoci szavazókból jött össze, önmagában ez a fidesz csökevény nem jutna be a parlamentbe, így tárgyalni sem szabad velük. Csak olyan pártokra van szükség a parlamentben, amelyek elfogadják az EU-normákat, ennyi.
A megoldás az lenne, ha az ellenzéki pártok feltételek nélkül támogatnák a tüntetéseket, például azzal, hogy kivonulnának a parlamentből. Csak hogy ez nem érdekük, mert ők ebből élnek, megélhetési politikusok. Egy fokkal sem jobbak, mint a túloldalon nyomkodó droidok.

jogalany 2015.01.03. 17:07:17

@torró:
Jobb, ha tudod Obama édesanyja zsidó. Mint ahogy Orbán is zsidó származású rendes ember. Ezt Ő maga mondta magnóra az angol hirtudósítónak, ami egy milliós példányszámú francia lapban meg is jelent egy kolumnás terjedelemben.
Ne cigányozz le egy zsidó embert.

Muzsikok közt 2015.01.03. 17:08:40

@Jules Verne: Annak a szavazójogát fel kell függeszteni, aki az EU ellen használja!

Ez kicsit hasonlít a kádár korhoz amikor a szovjeteket volt kötelező imádni. Ugyanazok szerint akik szerint hálával tartozunk az EUnak.

gyongyi70 2015.01.03. 17:09:36

@jogalany: Lehet, hogy ez is baj. De az is, és valszeg ott csesztük el, hogy annak idején nem mi váltottunk rendszert. Nem is akartuk igazán, a legtöbben tök jól elvoltak a Kádár rendszer lsangyos vizében (ezt ismerte fel Orbán apánk, aki Kádár apó nyomdokaiba kíván lépni, megmondja, mi jó nekünk, milyen áron kapjuk a kenyeret és mit csináljunk vasárnap). A rendszerváltást fölöttünk csinálták, összeültek a vezetők, és eldöntötték, hogy mivel ez így nem megy tovább, csődbe ment a rendszer, találjunk ki vmi mást... Kitalálták, megegyeztek róla, megcsinálták.

De hol volt a nép?

Otthon ült, és számolgatta, hogy mi is lesz, hogyan is lesz az adóval meg mifelével? Azután megnyugodott, hogy felbruttósítanak és ugyanannyi lesz a borítékban, de kábé csak ennyit értett meg beléőle, aki meg átlátta az adórendszert és elkezdett a zavarosban halászni, az meggazdagodott, és hát most ők a magyar elit, szóval, nem úriemberek, maradjunk annyiban.

Az új elit sem az, akiket most mesterségesen felbruttósítannak elcsórt pénzekkel.

Innentől kezdeve fura ez az egész társadalom, és még nem ébredt rá, hogy a demokrácia arról szól, hogy ő is beleszólhat, az adó nem a földesúrnak járó tized, hanem a közös költségek fedezete, a járulékból meg egyszer nyugdíja lenne...

Nem nőtt fel még a demokráciához a magyar nép, az van. :-(

2015.01.03. 17:09:42

@jogalany: Szerintem, ma már ne igyál többet.

Muzsikok közt 2015.01.03. 17:09:58

@jogalany: 'Jobb, ha tudod Obama édesanyja zsidó.'

...:) forrást

'Orbán is zsidó származású rendes ember.'

ő sem, forrást.

2015.01.03. 17:11:44

@Muzsikok közt: Na fuss neki még egyszer!

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 17:19:23

@Muzsikok közt:

Ha nincs bajod a lopással, az téged minôsít. Ha a jobboldal lopásával nincs bajod, az is téged minôsít. Vagy szerinted az egyik lopás más, mint a másik?

Muzsikok közt 2015.01.03. 17:24:39

@WTF???!!4!!44!!: Az hogy bajom van, meg hogy tüntetek, az 2 dolog.

Nem segítem hozzá a kártékony ballibeket a kormányváltásos álmaikhoz, bár a jobboldali lopás is lopás.

Azért más a jobb, meg a baloldali lopás, mert a baloldal csődbe vitte az országot, a fidesz meg nem. Ezért van még hatalmon.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 17:27:44

@Muzsikok közt:

Most is az oroszokat szokás imádni. Nem vetted észre?

Ez a legnagyobb az egészben... A sok kommunista, és kommunista ivadék kommunistázik. Aztán véresre nyalja a kgb-s és Oroszország seggét is. :) A nagy magyar vezér kinyalja Azerbajdzsán vezetôjének seggét is.

Értem én, hogy az USA sem jobb. Csakhogy jelenleg velük vagyunk egy szövetségben.

Orbán szar politikus. Végletesen tud csak gondolkodni. Akkor is hülye volt, amikor teljesen oroszellenes volt, mert nem lehet semmibe venni egy ekkora piacot. Mist megint hülye, mert csak nekuk ugrál. Semmi más nem érdekli, csak a hatalmon maradása bármi áron. Ez a másik oldal politikusaira is igaz, a stílus más csak.

Muzsikok közt 2015.01.03. 17:35:07

@WTF???!!4!!44!!: 'Most is az oroszokat szokás imádni. Nem vetted észre?'

Nem. Sem a kormánypárti, sem az ellenzéki sajtóban nincs olyan hogy az oroszokat kell imádni, Putyin sem mondja hogy őt kell imádni, vagy követni.

Ehhez képest nyugatról jó sokan elmondják mostanában, hogy miben szabad hinni, meg hogy kinek szabad hinni.

'A nagy magyar vezér kinyalja Azerbajdzsán vezetôjének seggét is.'

- ennyi erővel Obama - azerbajdzsánon kívül, aki amerika bástyája ott - a szaúdiak seggét nyalja. Mindenkinek ki kell nyalni a seggét, akitől akarunk valamit.

Amerika is akar tőlünk valamit, úgyhogy kinyalhatja a seggemet. Velem lehet alkudni.

gyongyi70 2015.01.03. 17:36:19

@Muzsikok közt: Mikor vitte csődbe a baloldal az országot?
Ismered az államcsőd fogalmát?
Tudod, mikor került bóvli kategóriába Mao? (Ami az államcsőd előszobája...)

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 17:36:47

@Muzsikok közt:

Nem vitte csôdbe. Most viszi éppen. Kurvára fájni fog az euro 400-ért. Neked is. Akár hiszed, akár nem.

Nincs olyan, hogy egy tízmilliós ország kihúzza magát a szarból a saját hajánál fogva. Nincsenek nyersanyagaink, egyre szarabb az oktatás színvonala. Ez nem vezet felemelkedéshez. Semmi más nem segíthet Magyarországon hosszú távon, csak a minôségi oktatás. Ezzel kellene törôdni, nem stadionépítésekkel, vagy Mészáros és Simicska vagyonának növelésével. De a mostani kormány kitalálta, hogy itt lesz Európa legnagyobb összeszerelô üzeme. Ehhez elég a nyolc általános. Efelé haladunk.

Szerinted ettôl fog felemelkedni Magyarország? Nem kellene alkalmazkodni kicsit? Esetleg odafigyelni az EU-ra, ahonnan a pénz jön?

gyongyi70 2015.01.03. 17:38:46

@Muzsikok közt: mit akar tőlünk az USA?

(ne gyere az EU-USA szabkerrel, mert a századvéges kollégák eléggé mellényúltak, de tudom, az ment ki az agip prop osztályról...)

gyongyi70 2015.01.03. 17:40:30

@WTF???!!4!!44!!:

igazad van!
ráadásul jobb összeszerelő üzemekben is kell érteni a számítógépekhez, minőségirányításhoz, ezért az a rossz hírem, hogy nem elég a 8 általános...

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 17:46:23

@Muzsikok közt:

Amerika a Kína seggét is nyalja. Ott nem zavarják az emberi jogi problémák.

Csakhogy, engem ez nem érdekel. Az érdekel, hogy normálisan meg lehessen itt élni. Ha elveszted a munkádat valami miatt, akkor ne kerülj azonnal (néhány hónap után) a peremre. A közmunka ugyanis a perem. Ne csökkentsék az oktatásra, gyerekek étkeztetésére, stb. költött pénz összegét azért, hogy stadionokat lehessen építeni. Persze tudom, hogy a kevesebb stadionépítés kevesebb ellopható közpénzt jelentene, és ez ugye ellenérdek.

Leépítik az országot, felépítik a családjaikat. Remek kilátások.

Muzsikok közt 2015.01.03. 17:51:06

@gyongyi70: Nem kell értetlenkedni. A ballibek máig tartó haldoklásának az oka nem a korrupciójuk, vagy az őszödjük, vagy a tüntetők verése volt.

A fő ok a gazdasági ámokfutásuk volt. Tőlem nem csőd, na és akkor mi van?

Muzsikok közt 2015.01.03. 17:52:43

@WTF???!!4!!44!!: 'Nincs olyan, hogy egy tízmilliós ország kihúzza magát a szarból a saját hajánál fogva.'

Látod, ilyen nincs és mégis van.

Dupla 2/3 sem igen van a világon, ugye?

gyongyi70 2015.01.03. 18:01:46

@Muzsikok közt: gazdasági ámokfutás az épp most van:

kapkodás fűhöz-fához, pénzszerzés ötletszerűen, bárhonnan, ami eszükbe jut, átgondolatlan össze-visszakapkodás (lsd. internetadó, manyup maradékának lenyúlása, útdíj), gazdasági öngyilkosság (vasárnapi boltbezárás) vállalása, hogy a haverokat helyzetbe hozzák, feketegazdaság, korrupt NAV szerecsenmosdatása

Totya_botya 2015.01.03. 18:05:57

Mik vannak! Magyarországon, ahol bárki össze tud szedni 10-15 ezer embert baromságokra is (lásd kétfarkú kutyapárt), meglódult a ballibes hiénahad képzelete és már lelkes ballibhívő tömegek forradalmáról álmodoznak, amik megdöntik a nem rég kétharmaddal megválasztott állítólagos fasiszta kormány hatalmát! Álmodik a ballibes szellemi nyomoroncok sisere-hada, mert az Orbán-kormány néhány idióta intézkedése, meg némi külső aljas kis beavatkozók manipulációi az utcára vitték az egyébként is Orbánt gyűlölők nagy részét! Itt csak olvasgatom a soha sem bizonyított vádakat, lopásról, csalásról, külföldre vitt vagyonokról (bár egyről tényszerűen tudok – noha mintha nem Orbánék oldaláról), na meg holmi diktatúráról (viszont szemkilövetésről még nem hallottam), s így tovább, igen ismerős és már ezerszer cáfolt marhaságokról, hazug és cinikus ballibes aljasságokról! Nem, mintha ez a kormány annyira remek lenne, de tényszerűen többet tett a lakosságért, mint az előző „demokratikus” banda! Az meg különösen felháborító, hogy néhány magából kivetkőzött állat, már fegyveres felkelésről, akasztásról, meg ki tudja miről elmélkedik, elfelejtve, hogy itt a szavazófülke rejtekében kell behúznia a véleményét - mert ebben senki sem korlátozza! 100 év börtön annak, aki magyar vért akar folyatni, aki ilyenre biztatgatja társait, akiben a másik oldal iránti gyűlölet már tettlegességre váltódik – a meggyőzés és a demokratikus szavazás helyett! Egyelőre nem százezrek, hanem néhány tízezer (valamely okból elégedetlen, vagy lefizetet ügynökök által felhergelt) polgártársunk tüntizget - ezekről feltételezni, hogy ők a Nép – kissé morbid! A ballibes oldal – külső segítséget sem röstelve - mindenáron vissza akarja szerezni a hatalmat! Világosan látszik, hogy először a Fidesz (Orbánnal az élen) lemosása a cél, de aztán következne a Jobbik, végcélként a mindenkit agyagba döngölő, látszólag demokratikus liberálfasiszta uralom gátlástalan hatalma! Na, ez nem fog menni!
Az meg egyenesen röhejes, ahogyan itt egyesek Bokrost istenítik, levitézlett, szerte a világban több helyen megbukott (idehaza csak emberellenes) nézeteit dicsérve! Azt meg sem említem, hogy tárgyi tévedések sorozatával igyekszik néhány ballibes hiéna Orbán politikáját hitelteleníteni! Azért mondanám aki nem követi a változásokat, lemarad, és az élet átlép rajta! Hiénáim rátok ez vár!

Muzsikok közt 2015.01.03. 18:11:11

@gyongyi70: Toronymagasan jobb a fidesz gazdaságilag, mint az elmúlt 25 évben bárki. Ez az oka hogy ugyanazt az arcot 3x tudták eladni a népnek a korrupciójuk ellenére.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 18:11:15

@Muzsikok közt:

Mire gondolsz? Már kint vagyunk a szarból? A javulást miben látod egészen pontosan? Hogyan húztuk ki magunkat a szarból?

A dupla 2/3 az jó valamire azon kívül, hogy olyan szabályok, törvények szülessenek, amelyek tovább támogatják a lopást? Van-e más értelme?

Totya_botya 2015.01.03. 18:11:41

@WTF???!!4!!44!!:
Na, ecsém, beregisztráltál vagy két napja, hogy a nyilvánvaló hazugságaidat itt elsütögesd - ki fizetett le? Most kötötted meg a szerződést? Amiket állítasz, a fele se igaz, de inkább semmi se! Nyomod a ballibsi propiszöveget, talán még tüntizni is elmégy, hogy végre megdolgozz a liberálnácik kegyeiért! Szégyelld magad!

Muzsikok közt 2015.01.03. 18:18:24

@gyongyi70: GDP, államadósság, foglalkoztatottság, hiány

..csak a legfontosabb alap-adatoknál maradva.

Muzsikok közt 2015.01.03. 18:20:01

@WTF???!!4!!44!!: 'Mire gondolsz? Már kint vagyunk a szarból? A javulást miben látod egészen pontosan? Hogyan húztuk ki magunkat a szarból?'

- Kérdezd Matolcsyt. A 2010es tökutolsó poziból ma az EU bezzeg-országa, kelet-európa 2. legjobb gazdasága vagyunk (ismét).

Totya_botya 2015.01.03. 18:21:10

@L. Alex mondom a magamét:
Ecsém, nálad aljasabb, undorítóbb liberálnáci fazonnal alig találkozni! Ügyesen,manipulatívan, kulturáltnak tűnő formában szórod a hazugságaidat,a tény nélküli állításokat,féligazságokat és az álságos tényferdítéseidet! Azonban, aki egy kicsit is figyel, rájön arra a mérhetetlen gyűlöletre, amit Orbán és általában a jobboldaliak iránt érzel! Innentől kezdve hiteltelen, aljas kis firkász vagy csupán, aki semmiféle figyelmet nem érdemel,mert csak tovább rohasztja azt a közéletet, amit már eddig is súlyosan tönkretett a ballibes liberálnáci média!

gyongyi70 2015.01.03. 18:25:54

@Muzsikok közt: GDP: már megtárgyaltuk, hogy nem jó. Az az átlagos 0,5-1%-os növekedés, amit az elmúlt 4 évben produkáltak arra sem elég, hogy elérjük a 2006-os szintet:

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_hosszu/h_qpt001.html

Államadósság? Viccelsz? Nézd meg ezt:

www.akk.hu/object.c693e119-153c-49bc-bc3d-71f805d83db1.ivy

mindezt úgy, hogy közben elloptak 3000 milliérd forintot, plusz átirányítottak évi 350 milliárdot, ami korábban a manyupba menz, azat 4000 milliárdot úgy tapsoltak el, hogy közben nőtt az adósságunk. Valóban egyedi teljesítmény.

Munkanélküliség csak mesterségesen kozmetikázott adat, hála a közmunkaprogramnak.

Egyéb, amiben jó?

Muzsikok közt 2015.01.03. 18:27:05

@gyongyi70:'Egyéb, amiben jó?' - ennyi úgy tünik bőven elég.

gyongyi70 2015.01.03. 18:32:16

@Muzsikok közt: hja, ha neked tetszik a növekvő adósság, hogy a gazdaság egy helyben toporog és egyre több a szegény ember körülötted, valóban szupi minden. Mazochista vagy?

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 18:34:19

@Totya_botya:

Na bátyám!

Csak kérdéseket teszek fel. Szeretem az érdemi vitát.

Miért fontos, hogy mikor regisztráltam? Melyik fele igaz/nem igaz az állításaimnak? Baj-e az, ha utálom, hogy ellopják a te pénzedet is? Zavar-e téged a lopás? Régen is loptak, akkor most is szabad?

Hát, röviden egyelôre ennyi kérdésem lenne. Remélem, lesz rá érdemi reakció legalább részben. Mármint azon kívül, hogy balos liberálnáci vagyok. Tényleg kíváncsi vagyok a véleményedre.

2015.01.03. 18:36:46

@Muzsikok közt: (meg a többi nick-ednek is)
Hol az a kétharmad, bolsi?

2015.01.03. 18:45:30

@Totya_botya: "Azonban, aki egy kicsit is figyel, rájön arra a mérhetetlen gyűlöletre, amit Orbán és általában a jobboldaliak iránt érzel!"

Na mi van, seggfej? Valaki meri nem szeretni a vezíredet? Lődd le, bazmeg.

Milyen jobboldaliakról beszélsz, te idióta? Olyanok nincsenek ebben az országban, a nemzeti bolsevik pártodnak nincs köze a jobboldalisághoz. Csak a lopáshoz meg a sarcoláshoz.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 18:45:47

@Muzsikok közt:

Ja, hogy Matolcsy mondta. Így már értem. Hát igen, így már nem szívesen vitatkozom.

Szerinted a vasárnapi zárvatartás majd mennyiben fogja javítani a foglalkoztatottsági adatokat. Mennyivel javítja a költségvetés helyzetét? Szerinted az jó irány, ha versenyszférában meglévô munkahelyek szûnnek meg? Jó az, ha ezeket a munkahelyeket közmunkára cseréljük, amit az adónkból kell fizetni? Gazdagabb lesz-e pl. így Magyarország?

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 19:00:54

@Muzsikok közt:

OK.

Mi a helyzet a vasárnapi zárvatartással? Jó lesz? Mire lesz jó?

Totya_botya 2015.01.03. 19:06:56

@WTF???!!4!!44!!:
Csak röviden, macisajt elég jól megírta:
MACISAJT 2015.01.03. 09:40:05
Továbbá:
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.01.03. 10:25:57
Amúgy állandóan emlegeted a lopást - bizonyíték? (az atv-n kívül)
Ez a kormány amit lehet megtesz a gyermek-éhezés ellen - nézz utána!

Muzsikok közt 2015.01.03. 19:12:20

@WTF???!!4!!44!!: Szent László király megtiltotta a vasárnapi munkavégzést a zsidóknak. Aki megsértette a tilalmat, attól elvették a lovát.

Szent László ma egyértelmüen pozitív megítélésü árpád házi uralkodó, Viktor meg is irigyelte a dolgot.

Totya_botya 2015.01.03. 19:12:51

@Jules Verne:
Te idióta! Seggfejként lövöldözöl itt ültre-hóttra. Amit a választásról írtál, az minősít téged! Csatlakoztál az itt előforduló seggfejekhez, akiknek fogalmuk sincs a választási rendszerről, csak hajtogatják a hülyeségeiket! Olvasgass, művelődj, tán fejlődhetsz is kicsit, mert egyelőre igencsak buta vagy kisfiam!

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 19:20:22

@Muzsikok közt:

Ugye elolvastad a cikket?

Tudtad értelmezni? Az eredeti kérdésemet, hogy hogyan tudná egy tízmilliós ország kihúzni magát a szarból, azt tudtad értelmezni? Mi van a cikkben leírva? Az, hogy nagyrészt uniós forrásokból finanszírozott kormányzati beruházásokból történt a növekedés. Ez szerinted a saját hajunknál fogva szarból kihúzás esete? Érted az eu forrásokból történô kormányzati beruházások értelmét?

Ez a növekedés csak részben adódik az ország gazdasági teljesítményétôl (autóipar). Érted? Ha az EU nem ad pénzt, a béka segge alatt vagyunk.

Jobbat mondok: ha az EU kilátásai romlanak, akkor a mieink is. Érted? Nem tudunk függetlenedni a nagyok gazdasági helyzetétôl. Ha ott rossz lesz, itt is rossz lesz.

Így már érted, hogy miért nem érdemes háborút vívni az EU-s országokkal? Nem jöhetünk ki jól belôle. Alkalmazkodni kell, és arra használni a forrásokat, hogy jobb legyen az oktatás, stb. Ezért lenne fontos, hogy ne stadionokat építsünk, utakat és hidakat ne csak a Közgép építsen, hanem rendes pályáztatás legyen. Úgy olcsóbb. Maradna másra pénz.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 19:22:39

@Muzsikok közt:

Viccelsz, ugye? Ez nem lehet érv.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 19:35:50

@Totya_botya:

Csak kérdem: neked egy kicsit sem gyanúsak azok a közbeszerzések, ahol csak egy pályázó van? Vagy a közbeszerzés nélküli beszerzések elterjadése? Esetleg Orbán vejének a 750 milliós pályázati gyôzelme Szekszárdon, ahol ô volt az egyedüli pályázó? Mellesleg 4-5 év alatt a nulláról egy többmilliárdos cégük lett? Nincs összefüggés, semmi? Mibôl van Orbán lányának pénze svájci, tizenötmilliós tandíjra? Mészáros Lôrinc szintén 4 év alatt gázszerelôbôl milliárdos üzletember lett?

Ezek mind véletlenek? Úgy godolom, hogy ezek a gazdagodások cégadatokon alapszanak, amelyek nem nagyon csalnak. Ezek számodra jelentenek valami?

Persze ezek csak példák voltak. Szerinted ezek a dolgik rendben vannak?

Muzsikok közt 2015.01.03. 19:36:41

@WTF???!!4!!44!!: A cikket leszarom, ahogyan nem eszek trágyát, a szellemem is válogatós.

- amikor növekedés van, az csak a mezőgazdaság, vagy csak a szocik által idehívott autógyár, vagy csak az EU miatt van, de hát ez senkit sem érdekel, mert a sikert nem kell megmagyarázni, a kudarcot meg nem lehet..:)

'Az eredeti kérdésemet, hogy hogyan tudná egy tízmilliós ország kihúzni magát a szarból, azt tudtad értelmezni?'

- erre válaszoltam, már kihúztuk magunkat hu.euronews.com/2014/11/04/europaban-lassul-a-novekedes-magyarorszag-az-elmezonyben/

'Ha az EU nem ad pénzt, a béka segge alatt vagyunk.'

- ez is milyen. A zérómorféma moszadesz alatt nem adott pénzt az EU? Pedig szopogatták rendesen a brüsszelet. Ezek szerint biza háborúzni kell velük, jobban megéri.

2015.01.03. 19:43:01

@Totya_botya: Vegyél vissza, mert habzik a szád. Ez csak annyit jelent, hogy a tényekkel szemben nem tudsz érvelni, mert felesleges. Ehhez hozzáadom azt is, hogy gyenge vagy, hiába fizetnek a századvéges szarzsákok.

martineden 2015.01.03. 19:47:44

@Totya_botya: Fidesz troll,ha valaki itt le van fizetve az te vagy.Azert veded foggal -korommel a korrupt ,tolvaj,hazaarulo fideszcsurhet.Persze azert is mert kozejuk tartozol,pfuj,meztelencsiga.

2015.01.03. 19:48:37

@Muzsikok közt: "A cikket leszarom, ahogyan nem eszek trágyát, a szellemem is válogatós."

Akkor te egy Orbán-troll vagy, a valós életben is alávaló gazember. Faszt van neked szellemed, inkább hasmenésed van a szádon keresztül. Folyamatosan hazudsz, pvc!
Azt kérdeztem, hogy hol van a kétharmad, te nyomorék?

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 19:52:06

@Muzsikok közt:

Belinkeled a cikket, mint hivatkozási alap. Amikor errôl a cikkrôl írok, akkor azt mondod, hogy leszarod. Érdekes hozzáállás. Egyszer támpont, aztánt kerülendô kérdés. Hát... így nehéz vitázni.

Szerintem a vita és a párbeszéd elôre visz. Szerinted?

Muzsikok közt 2015.01.03. 19:53:41

@WTF???!!4!!44!!: Mondom, a sikereket nem kell magyarázni.

A libik megpróbálták, hasztalan.

Muzsikok közt 2015.01.03. 19:56:15

@WTF???!!4!!44!!: 'Szerintem a vita és a párbeszéd elôre visz. Szerinted?'

Ez jól hangzik. Kiegészítem. Maszoposokkal, eszdéesszel, terroristákkal nincs párbeszéd.

A párbeszéd a polgári szalonokon belül folyik, nem a macskakövön, a zsákutcákban.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 20:00:09

@Muzsikok közt:

Szerencséd van, egyik sem vagyok ezek közül. Esetleg akkor mondhatnál valamit arra, hogy miért linkelsz be egy olyan cikket, amit egyébként leszarsz.

Akkor most vágjuk le mindenki kezét aki lop, vagy nem? Vélemény?

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 20:13:12

@Muzsikok közt:

hu.euronews.com/2014/11/04/europaban-lassul-a-novekedes-magyarorszag-az-elmezonyben/

Ja igen, volt egy kis félreértés. Tehát, a fenti, általad belinkelt cikkrôl írtam az elôbb nem a poasztról. Amit belinkeltél, az írja, hogy eu-s támogatásokból fizetett kormányzati beruházások pörgették fel a választás évében a gazdaságot. Ne csak a 3,2%-os növekedésig olvasd!

Te egy teljesen jó cikket tettél be, én pedig csak leírtam, hogy mirôl szól, tehát, hogy mi adta a 2014-es növekedés magját. Akkor végülis egyetértünk a cikkben foglaltakkal.

Köszönöm.

Muzsikok közt 2015.01.03. 20:15:18

@WTF???!!4!!44!!: 'Esetleg akkor mondhatnál valamit arra, hogy miért linkelsz be egy olyan cikket, amit egyébként leszarsz.'

A tények a lényeg, nem a körítés, olyat bárki írhat.

Muzsikok közt 2015.01.03. 20:16:12

@WTF???!!4!!44!!: A sátánisták véleménye nem érdekel, csak a számok.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 20:30:57

@Muzsikok közt:

Nem. Téged nagyvonalakban érdekelnek a számok, és részletesen a fideszes mérvadók szájbarágása.

Ki a sátánista? Tényleg ennyire egyszerû vagy? Önnálló gondolkodásra és véleménynyilvánításra képtelen? Csak addig érdekel egy cikk elolvasása, amíg nem igazolja azt egy számot, amit mondtak neked, de végig nem olvasod?

Sajnos gondolkodás nélküli hívôk vagytok. A józan észhez nincs köze az érveléseteknek. Magatokat cáfoljátok akár perceken belül. Elhiszitek, hogy az országunk önmagában gazdasági csodára képes, mert azt mondták.

Kicsi ország vagyunk, össze kellene fognunk, de folyamatos a széthúzás, és hatalmas a korrupció. Ez nem csak nekem rossz, hanem neked is. Csak valami miatt nem akarod látni.

Akárki legyen hatalmon a jövôben, biztos, hogy el fogok menni a lopás és a korrupció ellen tüntetni. Leszarom, hogy bal, vagy jobb.

Muzsikok közt 2015.01.03. 20:36:24

@WTF???!!4!!44!!: Nem, a hívő az, aki figyel a semmivel sem alátámasztott kommentárra.

A realista a számokkal foglalkozik.

Muzsikok közt 2015.01.03. 20:40:53

@WTF???!!4!!44!!: 'Kicsi ország vagyunk, össze kellene fognunk, de folyamatos a széthúzás, és hatalmas a korrupció.'

Össze is fogtunk, ami ritka örvendetes. Irigyelnek minket a cseh és lengyel hazafiak ezért. Dupla 2/3 soha sehol nem volt Európában, és nálunk se lett volna orbitális elqrás nélkül!

Minden rosszban van vmi jó.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 20:53:46

@Muzsikok közt:

Mondok számokat. Elfogyott 3000 milliárd manyup pénz, és nem csökkent az államadósság. Eközben nem kaptam meg a beígért egyéni számlát.

Szerinted valaki hazudott? Esetleg Selmeczi Gabriella volt az?

Szerinted ez így, ebben a formában rendben van?

2012-ben 7-10% közötti hozamot értek el a pénztárak a megmaradt tagok pénzével, új pénz már nem érkezhetett be, mert a kormány megvédi a maradék tagokat attól, hogy nyugdíjuk legyen. Most nagyon kell a pénz a gazdasági csodához, mert a maradék 200 milliárd Ft is kell a költségvetésnek. A 15 féle új adó szintén azt támasztja alá, hogy minden rendben van, a gazdaság dübörög.

Nem tûnik inkább toldozgatásnak ez? Dilettánsok tervezik a költségvetést, ötleszerûen belenyúlnak napról napra, hétrôl hétre. Tervezni semmit sem lehet, mert jövô héten már más a szabály.

Eközben párttársak, családtagok, barátok gazdagodnak, tisztelet a kivételnek.

Ez így rendben van? Igen, vagy nem? Ezt mondd meg!

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 21:03:52

@Muzsikok közt:

Igen! A gazdasági csodához kellett a politikai csoda! 2010-ben a nagy elégedetlenség miatt nem volt nehéz a 2/3-ot elérni. Ezt meg is értem, hatalmas volt az elôzô kormány bukása, teljes joggal. Balfaszok voltak. Loptak is. Volt elnemszámoltatási kormánybiztos is.

De 2014-ben már nagyobb szükség volt a politikai csodára. Kicsit átszabták a választókörzeteket, néhány új szabály és voilá! 46%-kal 2/3-os többség. Bámulatos. A töketlen ellenzék mindeközben kapkodta a fejét.

Egyébként ügyesen építgetik a rendszerüket, ezt elismerem. Sajnos szélsebesen haladunk egy bolsevik állam felé. Fidesznyikek, meggyôzôdésesek, hívôk még tolják a szekeret.

Az a kérdés, hogy meddig.

Muzsikok közt 2015.01.03. 21:15:29

@WTF???!!4!!44!!: A manyup pénzre mi fizettünk kamatot, úgyhogy igen örvendetes, hogy elfogyott. Nyugat Eu-ban nem is volt kötelező Manyup soha. Az államadósság GDP arányosan csökkent, te is tudod.

Megkapod az egyéni számlát, menj be akármelyik Manyup pénztárhoz.

'2012-ben 7-10% közötti hozamot értek el a pénztárak a megmaradt tagok pénzével'

- egy nyugdíjtakarékosság 40 évre szól, nem egyre.

'Most nagyon kell a pénz a gazdasági csodához, mert a maradék 200 milliárd Ft is kell a költségvetésnek.'

A gazdasági csoda megtörtént: hu.euronews.com/2014/11/04/europaban-lassul-a-novekedes-magyarorszag-az-elmezonyben/

Valóban lesznek adóemelések, mert a benzin ÁFÁja és jövedéki adó tartalma nagyon lecsökkent.

Persze az adóemelések mellett van egy csomó adócsökkentés, pl. a családi adókedvezmény kiterjesztése a 2 gyerekesekre+járulékból is levonható nem csak SZJAból, az autópálya-díjak csökkenése is több embernek kedvez, mint nem. Emellett idén az orvosok és a tanárok után a zsaruk/vámosok/honvédség kap átlagosnál nagyobb béremelést. A friss házasok 12 hónapon keresztül alanyi jogon kapnak pénzt stb.

'Nem tûnik inkább toldozgatásnak ez? Dilettánsok tervezik a költségvetést, ötleszerûen belenyúlnak napról napra, hétrôl hétre.'

Azért kell belenyúlni állandóan, hogy kijöjjön a vége. Ez Orbánon kívül seninek sem szokott összejönni.

'Eközben párttársak, családtagok, barátok gazdagodnak, tisztelet a kivételnek.

Ez így rendben van? Igen, vagy nem? Ezt mondd meg!'

- Hogy lenne rendben? De ha úgy kérdezed ezért Orbánnak mennie kell-e, a válaszom most január 3án egyértelmü nem.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 21:38:03

@Muzsikok közt:

A manyup esetében nincs egyéni számla, nem is lesz. Másra is megy a pénz, n csak a nyugdíjra abból, amit ilyen címen befizetünk.

A családokat érintô adózási változásokat értem, gyerekek után járó adókedvezményt nagyon jónak tartom. Igaz, nekem nincs gyerekem, de tudom, hogy nagy segítség a gyerekeseknek. OK.

A gazdaság gyengeségét hamarosan lemérheted az euro, vagy a dollár árfolyamán.

A 2010 elôtti luxusbaloldalazás fényében a mostani lopórendszer megítélése részedrôl minimum érdekes. Ha anno zavart a lopás (mint ahogyan minden normális embert), akkor most miért nem zavar? Annó azt mondták, hogy levágják a kezét annak, aki lop. Itt az idô a kezek levágására. Csak messzirôl könnyû dumálni, amikor már náluk a kassza kulcda, akkor mehet a lopás?

Hát nem! Nem tudom elfogadni azt, hogy valaki ellenzékben teljesen mást mond/csinál, mint kormányon. Addig forgott a köpönyeg '94-tôl ide-oda, amíg meg nem lett ez a kb 50%-os támogatottság, és ezzel egyidejûleg beindulhatott a lopógyár politikai segédlettel.

Ha azt mondod, hogy ez nem számít, akkor elfogadod a lopást.

Én nem fogadom el.

Muzsikok közt 2015.01.03. 21:54:48

@WTF???!!4!!44!!: 'A 2010 elôtti luxusbaloldalazás fényében a mostani lopórendszer megítélése részedrôl minimum érdekes. Ha anno zavart a lopás (mint ahogyan minden normális embert), akkor most miért nem zavar?'

Már kifejtettem röviden, mert az MSZP gazdaságpolitikája tönkretette az országot, a fidesz pedig visszahozta a régiónk szintjére. Ez nem rossz 4 év alatt, de szívesen lecserélném Orbánt vki jobbra ha lenne ilyen.

Én úgy látom, hogy lopni lehet, ha ésszel csinálják. Gurítani kell a parasztnak is valamit, meg kell nyerni, be kell vonni minnél több embert. A fidesz oligarchái naná hogy többet keresnek ezen mint a középosztály, a szegényeket meg a fidesz és a maszop is leszarja.

Jó ez? Nem. Kit választanék? A fideszt.

Éhes ló 2015.01.03. 22:01:16

Nos ez nem sok.
Tegnap se volt sok.
Húzzatok bele!
Ha így folytatjátok ezekből újra gyufa lesz 18-ban!

WTF???!!4!!44!! 2015.01.03. 22:28:41

@Muzsikok közt:

Akkor alapvetôen különbözik a nézetünk. Sztem nem lehet lopni. Se kicsit, se sokat. Tudom, hogy ez utópia. Szerintem erre kell törekedni. Minimálisra csökkenteni. Az átlag embernek ebbôl nincs haszna, csak kára származik belôle. Több lopás = több szükséges adó. Ez nekem ennyire egyszerûnek tûnik. Aki pedig lop, azt a törvény elé kell vinni.

Tudom, hogy mindkettô (három, négy, öt) lopott. Látjuk, hol tart az ország. Igaz az is, hogy a szegényeket ez is, az is otthagyta az út szélén. De szerintem most rosszabb lett a helyzet.

Viszont azzal egyáltalán nem tudok egyetérteni, hogy felhozta Orbán az országot a régió szintjére. Nemrég volt egy cikk a háztartások fogyasztásáról. Sajnos folyamatosan leszakadunk pl. a visegrádi országokhoz képest. Errôl nem csak a jelenlegi kormány tehet, hanem az elôdei is. Olvasd el ezt, légy szíves!

vs.hu/gazdasag/osszes/magyarorszag-szep-lassan-lemarad-a-visegradi-orszagoktol-1212

Azért örülök, hogy a végére kialakult egy párbeszéd, tényleg kíváncsi vagyok, hogy mit gondolsz a dolgokról, még ha másképpen is gondolkozunk.

Muzsikok közt 2015.01.03. 22:41:21

@WTF???!!4!!44!!: 'Akkor alapvetôen különbözik a nézetünk. Sztem nem lehet lopni. Se kicsit, se sokat. Tudom, hogy ez utópia. Szerintem erre kell törekedni. Minimálisra csökkenteni. Az átlag embernek ebbôl nincs haszna, csak kára származik belôle. Több lopás = több szükséges adó. Ez nekem ennyire egyszerûnek tûnik. Aki pedig lop, azt a törvény elé kell vinni.'

- így van, ez utópia.

Az átlag embernek is haszna van a lopásból, lásd adócsalt cukor, étolaj. Nem kérünk számlát a szerelőtől, de számlát veszünk a benzinkutastól...

Nem magyar specialitás, jópár régi EU tagországban nagyobb v. hasonló a korrupció, mint kis hazánkban (görög, olasz, spanyol, portugál, hogy a környékünket ne is említsem).

* A másik kérdésed érdekes. Nem állítottam, hogy az életszínvonalat hozta fel Orbán a régió legjobbjainak a szintjére, inkább a gazdaság teljesítményét. Vigyázni is kéne, hogy ezúttal ne költekezzenek túl az emberek hitelekből, mint 2008 előtt.

Muzsikok közt 2015.01.03. 23:17:05

@SünBalázs: Így van, én már 2014ben osztottam a 2 szavazatomat, mert nem tesz jót a 2/3 a pofátlanságnak. Ennek ellenére összejött, épphogy.

De semmit sem csinálnék másképp ma sem, mert a mai paletta is ugyanaz.

Andy73 2015.01.03. 23:48:58

@Jules Verne: A magam nevében írok, te bunkó.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.04. 10:06:45

@Muzsikok közt:

Azt mondod, hogy a gazdaság pörög, de az életszínvonal ezzel együtt nem kell, hogy nôljön?

Mit ér a gazdasági növekedés, ha az állampolgár nem részesül belôle? Mit ér, ha Simicsa, Lázár, Rogán Orbán, Tiborcz, Mészáros gazdagabb, ha négymillió másik nyomorog? Kim Dzsongun is tök jól elvan, ettôl még nagyon szar ott a helyzet, éheznek az emberek.

Vagy szerinted azért nem nôtt a háztartások fogyasztása, azért maradtunk el a visegrádi országoktól drasztikusan, mert megtakarít a lakosság? :)

Nem hinném.

Muzsikok közt 2015.01.04. 10:22:43

@WTF???!!4!!44!!: 'Azt mondod, hogy a gazdaság pörög, de az életszínvonal ezzel együtt nem kell, hogy nôljön?'

Igen, azt.

Mondok példát. Ha veszel egy autót hitelre a családnak, akkor nő az életszínvonalad, de nem pörög a gazdaságod.

Ha veszel egyet, és kiadod egy taxisnak, akkor nem nő az életszínvonalad, de pörög a gazdaságod. A bevételből később más kocsikat is veszel a bizniszbe.

'Vagy szerinted azért nem nôtt a háztartások fogyasztása, azért maradtunk el a visegrádi országoktól drasztikusan, mert megtakarít a lakosság? :)

Nem hinném.'

Nem is hit kérdése. Minden szomszédunkban nő a GDP arányos államadósság(van honnan), nálunk csökken(van hová). A lakosság megtakarítása főleg a hiteltörlesztésekben manifesztálódott, de óriási pénz folyt vissza a befektetési alapokba is (csak most 2013-14ben, amikor újra repültek a tőzsdék).

WTF???!!4!!44!! 2015.01.04. 10:51:08

@Muzsikok közt:

Akkor mondok egy másik példát. Veszel fel hitelt (mert ugye kicsi országunk folyamatosan ezt teszi), aztán építesz 20 focistadiont, ahová nem jár senki. Ez pörgeti a gazdaságot, fôleg a Simicskáét. De nem lesz tôle magasabb az életszinvonal. Ez történik ma.

Állam + EU pénze megy néhány emberhez. Nyilván nem az összes, csak nagyon sok.

Ezért jó a 27%-os áfa is, mert úgy jó sokat lehet visszaigényelni fantomforgalomra.

Az olcsó csalós tej, és élelmiszerek, amelyeket korábban említettél, tönkreteszik a tisztességes magyar termelôket. Sztem ez az egész így nincs rendben.

Muzsikok közt 2015.01.04. 10:56:59

@WTF???!!4!!44!!: 'Veszel fel hitelt (mert ugye kicsi országunk folyamatosan ezt teszi), aztán építesz 20 focistadiont, ahová nem jár senki. Ez pörgeti a gazdaságot, fôleg a Simicskáét. De nem lesz tôle magasabb az életszinvonal.'

- miért, Simicska keveri a maltert?

A csalós tej nem Orbánék problémája, a húspacon engedélyezték már a fordított áfázást az EUban, talán azzal meg lehetne ezt a dolgot is oldani.
*csehországban dolgozom, itt is ugyanannyi az ócsított tej meg étolaj mint otthon, akkor valszeg itt is áfacsalt(pedig az élelmiszer áfája itt 15%) - tehát ez EUs rendszerszintü probléma.

légügyi megfigyelő 2015.01.04. 12:24:00

@Jules Verne: Köszönöm, és teljességel egyetértek. A hozzászólások között meg is köszöntem a bolsitrollok feltűnését, amely bizonyos értelemben pozitív értékmérő.
Üdv!

jogalany 2015.01.04. 13:53:41

@Muzsikok közt:
A tudás hatalom és a tudást elutasítani, mert nem tetszik az hiba. Sok diák mondja: minek ezt megtanulni, az életben nem lesz rá szükség, soha. Aztán az élet arra megtanítja, hogy amit tud azt nem lehet elvenni tőle, és szinte mindenre szüksége van egyszer és ha pont akkor ez a tudás nincs akkor veszít. Tehát a tudás attól érték, hogy felkínálják és megtanulod, mert soha nem lehet tudni egyszer talán kelleni fog.
Obama édeanyja szerelmes lett, de szülei elutaították a szerelmét ezért 1961 -ben eltávoztak Hawwai-ra, ahol Obama jelenkori elnök megszületett. Az édesanyja zsidó származású.
Orbán édesanyja Sipos Erzsébet, logopedus tanár, aki egy Széekesfehérvári iskola alkalmazottja volt, Apja sem cigány, a község iskola igazgatója és egyben párt titkára volt.
A hatalom szertete inne van a pénz szeretete, meg a volt amerikai elnök szerint veleszületett. Vajon miért használta lánya meglátogatását álcául, hiszen igy is kitudódott, hogy két Svájci bankárral találkozott titokban, az egyik már büntetve volt pénzmosásért. És pardon tudás, Te tudod-e miért is keresték égre földre a lány esküvőjén eltűnt telefont? Hát nem azért mert rajta lenne Tiborc falopási beismerő vallomása, egészen más van azon a telefonon.

jogalany 2015.01.04. 13:56:41

@jogalany:
Orbán szószerinti idézése egy index írásban megtalálod. Űsd be a keresőbe a címszavakat és kidobja.

mortullus 2015.01.04. 15:48:42

@SünBalázs: Tévedés. Ennyi szavazattal mindenféle rendszerben és formában megnyerte volna a választásokat a Fidesz.

WTF???!!4!!44!! 2015.01.04. 17:20:28

@Muzsikok közt:

Hogy te is megértsd: igen, ebben az országban Simicska keveri a maltert. Ha neked ez így egyszerûbb, akkor fogalmazzunk így. A befizetett adódat a kormány elköti remek kis beruházásokra dupla, tripla áron. Ilyenek pl. a vadiúj stadionok a nem létezô magyar focihoz. Egy egész NBI fordulóban akár 5-10 ezer ember is kimegy. A dupla, tripla ár pedig azért jó, mert sokat kaphatnak belôle vissza a fidesz méltóságok. A te adód megy hozzájuk.

De tegnap kifejtetted, hogy ez téged nem zavar, úgyhogy én sem zavarlak most már ezzel téged.

klacus 2015.01.04. 18:45:19

@WTF???!!4!!44!!: Mi a különbség, ma Simicska az ász, régebben a Walliszos srácok voltak a menők, aztán ott voltak a Veres Jancsi féle ukrán vonal ugye, a Strabag is alig tudott visszaosztani. Ez egy kutya. Ha jön a jobbik kíváncsi leszek akkor ki veszi át a pénzcsapot. Mert valaki majd átveszi ez nem vitás.
süti beállítások módosítása